Terug

Twee maal geleverd aan een foutief adres

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. E.

Naar: DPD Belgium

08/07/2024

Hier ook afgelopen 1,5 maand twee leveringen op een foutief adres en pick up parcelshop. Waarvan één van deze pakketten aangenomen door de bewoners op het foutieve adres in kwestie... Ik heb mijn bestelling dus nooit mogen ontvangen maar (nadat ik een paar bergen heb mogen verzetten) het met een terugbetaling heb mogen stellen... De wijziging(/foutlevering) van de parcelshop daar ben ik eveneens niet over verwittigd geweest. Ik heb het adres van de shop waar het wel lag mogen vernemen van de winkeleigenaar van de originele pick up shop... Sindsdien vermijd ik dpd gewoon want het is mij de stress niet meer waard, hoe graag ik een bepaald product ook zou bestellen... Helaas heb ik per abuus nu toch weer een bestelling gedaan die door dpd zal geleverd worden. Daarom hierbij nogmaals een smeekbede om alstublieft mijn voorgaande klachten (met juiste adres in vermeld) in acht te nemen en aandachtig te behandelen. Dit heeft u vorige keer beantwoord met een standaardmail en vervolgens is het dus weer verkeerd geleverd geweest. Alstublieft, lees mijn klacht effectief en lever mijn pakket deze keer aan het juiste adres. Dan zal ik uw bedrijf misschien terug een klein beetje vertrouwen en dan kan ik stoppen met klachtbrieven schrijven... Alvast bedankt C.v.D (2100 deurne)

Berichten (8)

DPD Belgium

Naar: C. E.

08/07/2024

Dag Cheyenne,Bedankt voor het contacteren van DPD via het portaal Testaankoop.Het spijt me te horen dat de levering via DPD niet naar wens verlopen.Zonder uw pakketnummers kan ik spijtig genoeg niets nagaan, graag deze dus vermelden.Ook het pakketnummer van uw nieuwe bestelling doorgeven indien u deze heeft zodat we de nodige info kunnen doorgeven aan het leverdepot.Bedank.Ik wens u een fijne dag verderMet vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

C. E.

Naar: DPD Belgium

08/07/2024

Dank voor uw antwoord. Dit betrof nummer 05162127926075 voor de levering op het foutieve adres. Echter nu reeds afgehandeld met de verzender via een terugbetaling. Toch zou het inderdaad zeer fijn zijn als deze casus nog eens doorgenomen wordt voordat het pakket vertrekt vanuit het depot in Sint Niklaas (om herhaling te voorkomen). De andere casus (320000242229) is minder relevant aangezien dit een levering aan een pick up betreft. Dus die mag u overslaan wat herziening betreft. Voor de komende zending is er op dit moment nog geen pakketnummer beschikbaar maar die deel ik u mee zodra ik deze heb. Mvg

DPD Belgium

Naar: C. E.

08/07/2024

Beste Cheyenne,Bedankt voor het pakketnummer.Ik zal dit opnieuw opnemen met het leverdepot van St-Niklaas, pakket werd volgens wat ik terug vind in de dassastraat in Antwerpen geleverd ipv bij u op de Sossastraat. Ik geef door dat u binnenkort opnieuw een zending verwacht en dat ze dit melden aan de chauffeur om correct te leveren.Ik wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

C. E.

Naar: DPD Belgium

08/07/2024

Beste, Dat klopt als een bus. Enorm bedankt. Fijn dat ik eindelijk het gevoel mag hebben dat ik gehoord wordt. Voor u bij deze dus wel een dikke pluim! Vriendelijke groeten & nogmaals erg bedankt.

DPD Belgium

Naar: C. E.

08/07/2024

Dag Cheyenne,Bedankt :)Wanneer u het pakketnummer heeft van uw nieuwe zending, laat ons dit weten zodat het hopelijk goed verloopt.Fijne namiddag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

C. E.

Naar: DPD Belgium

08/07/2024

Geen dank! Jazeker, dit doe ik zodra het pakketnummer bekend is. Op dit moment is het nog in verwerking zag ik zojuist :) Groeten

C. E.

Naar: DPD Belgium

08/07/2024

Het pakketnummer van het nieuwe pakket is 05112034287294 Alvast merci!

DPD Belgium

Naar: C. E.

09/07/2024

Goedemorgen Cheyenne,Bedankt voor het pakketnummer.Het is vandaag binnen gekomen in het leverdepot van St-Niklaas.Ik geef opnieuw door dat ze het zeker correct afleveren bij u :Cheyenne van DoorneDe Sossastraat 22100 AntwerpenBELGIUM+32475574522oneiromancer16@gmail.comEn zeker niet weer op het verkeerd adres gaanin de dassastraat.Indien er toch een probleem moest zijn aarzel niet mij dit te melden.Ik wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform