Hier ook afgelopen 1,5 maand twee leveringen op een foutief adres en pick up parcelshop. Waarvan één van deze pakketten aangenomen door de bewoners op het foutieve adres in kwestie...
Ik heb mijn bestelling dus nooit mogen ontvangen maar (nadat ik een paar bergen heb mogen verzetten) het met een terugbetaling heb mogen stellen...
De wijziging(/foutlevering) van de parcelshop daar ben ik eveneens niet over verwittigd geweest. Ik heb het adres van de shop waar het wel lag mogen vernemen van de winkeleigenaar van de originele pick up shop...
Sindsdien vermijd ik dpd gewoon want het is mij de stress niet meer waard, hoe graag ik een bepaald product ook zou bestellen...
Helaas heb ik per abuus nu toch weer een bestelling gedaan die door dpd zal geleverd worden.
Daarom hierbij nogmaals een smeekbede om alstublieft mijn voorgaande klachten (met juiste adres in vermeld) in acht te nemen en aandachtig te behandelen. Dit heeft u vorige keer beantwoord met een standaardmail en vervolgens is het dus weer verkeerd geleverd geweest.
Alstublieft, lees mijn klacht effectief en lever mijn pakket deze keer aan het juiste adres. Dan zal ik uw bedrijf misschien terug een klein beetje vertrouwen en dan kan ik stoppen met klachtbrieven schrijven...
Alvast bedankt
C.v.D (2100 deurne)