Beste, op 29/03/2021 (tijdens een weekend aan zee) kochten wij een Samsung microgolfoven bij Electro Loeters Oostende. Bij langduriger gebruik (>5min) op volle kracht begon het toestel te oververhitten en kwam er een verbrande geur vrij. Loeters Oostende bevestigde ons telefonisch dat we naar het dichtsbijzijnde Loeters filiaal mochten gaan om dit probleem op te lossen. Daarom zijn we op 10/04/2021 naar Loeters Antwerpen gegaan, waar de winkelbediende Nico de oververhitting en geur zelf heeft kunnen waarnemen. Hij handelde zeer correct en stelde ons een ander toestel van hetzelfde model ter vervanging voor. Hij benadrukte dat dit probleem nog nooit was voorgevallen, dus waren wij akkoord met de ruil. Omdat dit van een andere levering was, was de prijs anders en moesten we €5 opleggen. Dit was voor ons geen probleem. Omdat Antwerpen dit model niet meer in voorraad was, werd er voorgesteld om dit te gaan halen in Sint-Niklaas. Weeral, geen probleem voor ons.Eenmaal thuis met het nieuwe toestel, deden we opnieuw de test en dit gaf hetzelfde probleem: terug oververhitting en verbrande geur. Bovendien was er ook een deuk in het toestel. Wij hebben enkele keren geprobeerd om zowel Sint-Niklaas als Antwerpen telefonisch te bereiken, maar zonder succes. Daarom zijn we op 10/04/2021 teruggereden naar Sint-Niklaas om melding te doen van het probleem en een oplossing te zoeken. Na een telefoontje naar het hoofdkantoor, kregen we in Sint-Niklaas de boodschap dat er op dat ogenblik geen oplossing kon gegeven worden, dat we het toestel terug moesten meenemen en dat we maandag een mail moesten sturen naar het hoofdkantoor. Zij zouden dit bespreken en ons een oplossing voorstellen.Aangezien we het toestel uit veiligheid toch niet zouden gebruiken, hadden we voorgesteld om het in Sint-Niklaas te laten, maar dat mocht niet. Daardoor kan het toestel nu uiteraard ook niet nagekeken worden.Op maandag 12/04/2021 hebben we, zoals gevraagd, een email naar Elektro Loeters gestuurd naar het doorgegeven emailadres. Op 13/04/2021 stuurden we nogmaals een email. We hebben tot op heden echter geen antwoord ontvangen, ook niet op de vraag om de ontvangst van de emails te bevestigen. We wachten dus al sinds zaterdag op een oplossing, maar hebben nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Daarom zien we geen andere mogelijkheid dan via deze weg een oplossing te zoeken.Wij willen een terugbetaling van het toestel. Wij zijn namelijk al zeer bereidwillig geweest om het eerste defecte toestel te ruilen, een opleg te doen en naar Sint-Niklaas te rijden voor ophaling. Aangezien oververhitting gewoon gevaarlijk is en dit nu al met twee toestellen is gebeurd, is een ruiling voor ons geen veilige oplossing. Enkel een terugbetaling is hier de correcte oplossing.Alvast bedankt voor jullie hulp.