Terug

twee keer betaald voor dezelfde huurauto bij Rentalcars.com

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Rentalcars

28/10/2022

Beste, ik reserveerde in augustus '22 een huurwagen voor een week in september, af te halen aan de luchthaven in Alicante.Ik betaalde via MC 284,34 euro. De verhuurperiode (bij Firefly) verliep zonder problemen en ik leverde de wagen terug in, in de geldende voorwaarden. Een week later wordt mij voor dezelfde auto nogmaals het bedrag aangerekend op MC, à 265,92 euro. Een bedrag dat ik zogezegd moest reserveren als waarborg en dat na afloop van de huur geannuleerd zou worden. Nu is het effectief in rekening gebracht. Na tientallen pogingen slaag ik er niet in om Rentalcars Klantenservice te contacteren, niet via mail, niet via telefoon. Ik hou alle bewijsstukken bij, ze zijn te verkrijgen op eenvoudige aanvraag.

Berichten (18)

Rentalcars

Naar: E. V.

30/10/2022

Reservations Department The World's Number 1 Online Car Rental Service s:www.rentalcars.com/

E. V.

Naar: Rentalcars

30/10/2022

U hebt me enkel een logo gestuurd, geen enkel antwoord zit er in de bijlage.Bedankt om dit alsnog te doen.

Rentalcars

Naar: E. V.

31/10/2022

Dear Eric,please reply to us bank statement /Invoices /    as attachments  where we can see both charges.So we can forward to our finance department and let you know about the solution.My apologize  for all  inconvinience.I hope this information will help you. Rest assured we're happy to answer any questions you may have. Our customer support team is available 24/7. You can find our contact details and a list of frequently asked questions on our website. s:www.rentalcars.com/de/kontakt/ Please don't hesitate to reply to this email if you have any other questions or doubts, we're always happy to help. Separate emails were to be received shortly to rate my service.If you would be so kind as to rate my service, I would greatly appreciate your feedback. Kind regards,Paula N.

E. V.

Naar: Rentalcars

31/10/2022

Dear Paula from Rentalcarsin attachment I send you de 2 required bank statements where you can see both charges.I booked in the summer and FireFly was designated company. See the rental voucher, already sent to you.I payed to Rentalcars London, 284,34 euro. See the first bank statement.And later in september I took the hired vehicle at Alicante Airport, where they charged (so called) a deposit by FireFly. See the second bank statement. This amount became effective after I returned the car, at that time I could not have contact with FireFly Office in Alicante, as it was compulsory to put the key in a mailbox early in the morning.Please can you look into this matter, because I have payed twice a different amount, for the same car. Thank you, and kind regards,Eric Vanbeckevoort, B-8450 Bredene

E. V.

Naar: Rentalcars

12/11/2022

Dear allsee my letter from 31/10, above, with which you received both bank invoices as requested.is it still not possible te answer to my complaint?Looking forward to hear from you.Eric Vanbeckevoort, B-8450 Bredene

E. V.

Naar: Rentalcars

26/11/2022

Dear allSee my letter from 31/10, above, and also my letter from 12/11 as a reminder, above so you received all the necessary documents.Is it still not possible te answer to my complaint?Looking forward to hear from you.Eric Vanbeckevoort, B-8450 Bredene

E. V.

Naar: Rentalcars

14/12/2022

Dear allSee my letter from 31/10, above, and also my letters from 12/11 and 26/11 as a reminder, aboveIs it still not possible te answer to my complaint?Looking forward to hear from you.Eric Vanbeckevoort, B-8450 Bredene

Rentalcars

Naar: E. V.

14/12/2022

BesteEric,Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Rentalcars.com, mijn naam is Quentin en ik help u graag met uw vraag.We begrijpen dat ual eentijdwachten hiergraagzo snelmogelijkantwoordop krijgt.Om u zo goed mogelijk verder te helpen lijkt het mij het beste om eene-mail direct in te dienen bij de hiervoor relevante afdeling.Indien u wenst dat onzegespecialiseerdeafdeling van rentalcars ditvoorugaat uitzoeken, dan kunt u via de onderstaande stappen een claim indienen. Houdt daarbij wel in gedachte dat het 28 werkdagen, na ontvangst in beslag kan nemen alvorens u een antwoord krijgt.stuuruw verzoekhiervoordoor naarMydocuments@rentalcars.comOns klantenserviceteam staat 24/7 voor je klaar. U vindt onze contactgegevens op onze website op het volgende adres:s:www.rentalcars.com/nl/contact/ Houd er rekening mee dat u binnenkort een aparte e-mail ontvangt om mijn service te evalueren. De sterrenclassificatie gaat over de informatie die ik heb verstrekt, niet over uw algehele Rentalcars-ervaring. Als u het kunt invullen, zou ik uw feedback zeer op prijs stellen.Ik hoop dat deze informatie u zal helpen en u kunt er zeker van zijn dat we al uw andere vragen met plezier zullen beantwoorden.Nogmaals bedankt voor uw e-mail.Vriendelijke groet,Quentin Reservations Department The World's Number 1 Online Car Rental Service s:www.rentalcars.com/

E. V.

Naar: Rentalcars

25/12/2022

Beste Quentin,Op 31 oktober stuurde ik naar 'Paula' een mail met alle gegevens en twee documenten in bijlage.Jullie beschikken dus over alle gegevens om hierin te oordelen, waarom zou ik dat opnieuw moeten doen.Het lijkt alsof alles van voor af aan herbegint. Hoe moet ik dit begrijpen? Wat is dit ?Met vriendelijke groet,Eric Vb

Rentalcars

Naar: E. V.

26/12/2022

BesteEric,Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Rentalcars.com, mijn naam is Faycalen ik help u graag met uw vraag. Om verder te gaan, kunt u ons eenPDF-bestand van het bankafschrift bezorgen waaruit blijkt dat het bedrag tweemaal door ons is afgeschreven.Ik hoop dat deze informatie helpt en u kunt er zeker van zijn dat we graag al uw andere vragen beantwoorden. Ons klantenserviceteam staat 24/7 vooruklaar.Onze contactgegevens en een lijst met veelgestelde vragen vindt u op onze website:s:www.rentalcars.com/en/contact/Houd er rekening mee dat u binnenkort een aparte e-mail ontvangt om mijn service te evalueren. De sterbeoordeling gaat over de informatie die ik heb verstrekt, niet over uw algehele ervaring met Rentalcars. Alsuhet kunt voltooien, stel ik uw feedback zeer op prijs.Nogmaals bedankt voor uw e-mail.Met vriendelijke groeten,FaycalReservations Department The World's Number 1 Online Car Rental Service s:www.rentalcars.com/ Om verder te gaan, kunt u ons een pdf-bestand van het bankafschrift bezorgen waaruit blijkt dat het bedrag tweemaal door ons is afgeschreven.

E. V.

Naar: Rentalcars

26/12/2022

Beste Faycalen,Op 31 oktober stuurde ik naar 'Paula' een mail met alle gegevens en twee documenten in bijlage.Jullie beschikken dus over alle informatie. Het lijkt opnieuw alsof alles van voor af aan herbegint. Wat is de essentie ? Ik heb in augustus een contract afgesloten (boeking 716 564 346) mét 'Full Insurance' bij Rentalcars.com. Het voertuig was gehuurd op de luchthaven van Allicante. Jullie hebben FireFly als Car Hire Company aangeduid om het te leveren. Bij uitvoering van het huurcontract in september is mij - ten onrechte - een nieuwe tweede verzekering aangerekend bij ophalen van het gehuurde voertuig op de luchthaven van Allicante, in plaats van een gewone waarborg tijdelijk te blokkeren op mijn creditkaart. Zo staat het vermeld in jullie contract met mij. Die bijkomende verzekering is mij door het verhurende bedrijf Firefly aangerekend, terwijl ze alleen Spaans spraken en mij verzekerden dat het hier een tijdelijke blokkering betrof als waarborg. Toen ik het voertuig correct en onbeschadigd had ingeleverd, werd de betaling effectief weerhouden. Dat is niet correct.Ik heb dit aangetoond met de twee bankafschriften op 31 oktober naar Paula te sturen. Hierbij NOGMAALS die bankafschriften.Met vriendelijke groet,Eric Vb

E. V.

Naar: Rentalcars

19/01/2023

Beste RentalcarsOndertussen zijn we weeral bijna een maand verder. Is het na al die tijd écht niet mogelijk om mij een antwoord te geven? Nogmaals de inhoud samengevat: bij uitvoering van het huurcontract in september is mij - ten onrechte - een nieuwe tweede verzekering aangerekend bij ophalen van het gehuurde voertuig op de luchthaven van Allicante, in plaats van een gewone waarborg tijdelijk te blokkeren op mijn creditkaart. Zo staat het vermeld in jullie contract met mij. Die bijkomende verzekering is mij door het verhurende bedrijf Firefly aangerekend, terwijl ze mij in het Spaans verzekerden dat het hier een tijdelijke blokkering betrof als waarborg. Toen ik het voertuig correct en onbeschadigd had ingeleverd, werd de betaling effectief weerhouden. Dat is toch niet correct ?Waarom moet dat zolang duren, aub?Wilt u aub niet opnieuw iemand anders laten antwoorden die gewoon van vooraf aan het dossier herbegint?Voor de rest begin ik me af te vragen wat het nut is van deze website van Test-Aankoop.Ten gronde gebeurt er hoegenaamd niets. Wat een sof ..Met vriendelijke groeten,Eric Vb, B-8450 Bredene

Rentalcars

Naar: E. V.

19/01/2023

Goedemiddag Eric,Onze oprechte excuses dat u extra kosten heeft gemaakt, dat is zeker niet fijn.Dank dat u daarvoor contact heeft opgenomen met Rentalcars.com. Mijn naam is Esther en ik wil u graag verder informeren.Mijn colegaFaycalheeft u gevraagd om ons meer uitleg te geven wat er precies is gebeurd en om welke kosten het gaat en om ons hiervoor een bewijs als bijlage mee te sturen.Graag zien we uw gegevens tegemoet.Hiermee hoop ik u voldoende geinformeerd te hebben en nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.*Binnenkortontvangtueenapartee-mail ommijnservice teevalueren.Alsu instaatbenezein tevullen,zouik uw feedbackzeeropprijsstellen*.Metvriendelijkegroet,Esther.Reservations DepartmentThe World's Number 1 Online Car Rental Services:www.rentalcars.com/

E. V.

Naar: Rentalcars

19/01/2023

Beste Esther, Graag ziet u mijn gegevens tegemoet?Hallo, dit is toch om te lachen, niet ?U leest niet eens wat er in de voorgaande boodschap staat, u doet geen enkele moeite om te bekijken wat ik aan Rentalcars al sinds MAANDEN geleden heb toegestuurd. In de boodschap hierboven VAN VANDAAG staat letterlijk nog eens de kern van de zaak beschreven.Is Rentalcars dan van slechte wil, begrijpen jullie geen Nederlands ? En begrijpen jullie ook geen Engels, want in oktober, november en december heb ik jullie aangeschreven in die taal en ook toen bleef het stil aan jullie kant. Zie ook weer hierboven, of krijgen jullie geen voorgaande communicatie te lezen en zit iedereen maar wat te knoeien op zijn/haar eiland ?Doe aub een ernstige poging om te lezen wat ik Rentalcars al MEERMAALS en BIJ HERHALING heb gemeld, doorgestuurd, uitgelegd, in verschillende talen. En neem uw klanten alstublieft ernstig.Eric VbB-8450 Bredene

E. V.

Naar: Rentalcars

19/01/2023

en HIERBIJ voor de ZOVEELSTE KEER de betrokken documenten

E. V.

Naar: Rentalcars

20/01/2023

Hallo Rentalcars ?Jullie hebben gisteren een volledige feed back OPNIEUW gekregen, plus aanvullend NOGMAALS de nodige documenten. Is het nu nog steeds niet mogelijk om hier even naar te kijken en mij een antwoord te bezorgen, aub?We kijken uit naar uw antwoord met oplossing.Met vriendelijke groeten,Eric VanbeckevoortB-8450 Bredene

E. V.

Naar: Rentalcars

05/02/2023

Hallo Rentalcars ?Jullie hebben meer dan 2 weken geleden opnieuw een volledige feed back gekregen, plus opnieuw en aanvullend de nodige documenten. Is het nog steeds niet mogelijk om hier even naar te kijken en mij een antwoord te bezorgen, aub?We kijken uit naar uw antwoord met oplossing.Met vriendelijke groeten,Eric VanbeckevoortB-8450 Bredene

Rentalcars

Naar: E. V.

06/02/2023

Beste Eric, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Rentalcars.com, mijn naam is Manuela en het spijt me te horen dat je extra kosten hebt betaald aan de balie bij onze partner.Wij hebben de huurovereenkomst die u ons heeft toegestuurd gecontroleerd en geconstateerd dat u ter plaatse een extra verzekeringspakket heeft betaald. In deze gevallen kunnen we onze Full Protection Insurance terugbetalen.Ik heb daarom de Full Protection Insurance uit uw reservering verwijderd. U ontvangt een terugbetaling van 49,91 binnen maximaal 7 werkdagen, afhankelijk van uw bank, op dezelfde betaalmethode die voor de boeking is gebruikt.Houd er rekening mee dat u binnenkort een aparte e-mail ontvangt om mijn service te evalueren. De sterbeoordeling gaat over de informatie die ik heb verstrekt, niet over uw algehele ervaring met Rentalcars. Als je het kunt voltooien, stel ik je feedback zeer op prijs.Ik hoop dat deze informatie u zal helpen en u kunt er zeker van zijn dat we graag al uw andere vragen beantwoorden.Ons klantenserviceteam staat 24/7 voor je klaar. Onze contactgegevens en een lijst met veelgestelde vragen vindt u op onze website:s:www.rentalcars.com/en/contactNogmaals bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,ManuelaReservations DepartmentThe World's Number 1 Online Car Rental Services:www.rentalcars.com/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform