Terug

Tv werkt al weken niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: Proximus

08/02/2024

Sedert eind vorig jaar werkt onze tv niet of deels niet door storing Proximus netwerk. Soms hebben we tv na 21 u , soms vroeger, soms niet. Talrijke telefoons en technieker aan huis met onderscheiden analyses van het probleem : storing kabel in naburige straat, slecht bereik, we wonen op het einde van een keten. Versterker geplaatst maar niets werkt duurzaam. We weten niet meer wat te doen, Proximus is vriendelijk en probeert te helpen maar krijgen het probleem niet opgelost en we krijgen nooit eenzelfde verklaring van het probleem

Berichten (2)

Proximus

Naar: D. L.

09/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Lievens Daniel in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-08-22.41.39.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005773777] Ref. [THREAD_ID:1921005773777]

Proximus

Naar: D. L.

12/02/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen telefonisch contact opgenomen met de heer Lievens en in samenspraak met hem een interventie gepland vandaag.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-08-22.41.39.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005818301] Ref. [THREAD_ID:1921005818301]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform