Terug

Tv werd kapot vestuurd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. A.

Naar: MediaMarkt

19/09/2023

Beste, Ik kocht op 14 sept een tv bij mediamarkt. Bij het ophalen van de tv werd de tv in mijn auto gestoken bij aankomen thuis en het uithalen van de tv bleek er schade aan het artikel te zijn. 18 sept ging ik naar de winkel met het artikel er werd 1min naar gekeken door een verkoper werd er mij meegeven dat ze er niks aan kunnen doen terwijl ik de 1 werkdag geleden heb gekocht. Ik heb de tv dan ook bij mediamarkt zelf achtergelaten. bij de aanschaf van de tv werdt er mij ook niks meegeven van bijkomende garanties pas bij het terug brengen van het artikel kwamen de verkopers ter sprake over een bijkomende garantie

Berichten (5)

MediaMarkt

Naar: N. A.

19/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230919-028248.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34963---]

MediaMarkt

Naar: N. A.

25/09/2023

Beste klantAlvast bedankt voor uw bericht.Wij begrijpen dat deze situatie niet leuk is voor u maar helaas kunnen wij niet helpen.Het toestel heeft externe schade opgelopen en dit valt niet binnen de garantievoorwaarden.Nu hebben wij ook vernomen dat er 2 collega's naar het toestel gekeken hebben voor enige termijn en zij dit vermeld hebben aan u.Zij hebben correct gehandeld volgens de fabrieksgarantie regels.Nu weten wij ook dat u hier niet tevreden mee was en als resultaat het toestel omver heeft geduwt toen het weer in de doos zat en het zo op de grond viel.Hierdoor zal u inderdaad geen garantie meer hebben.Moest u hier niet tevreden mee zijn kan u altijd naar de winkel komen en kunnen wij u dit nogmaals aantonen en vertellen.Met vriendelijke groetenMediaMarkt Zwijnaarde[---002:009436:17670---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:009436:17670---]

N. A.

Naar: MediaMarkt

25/09/2023

1ste bij het kopen van de tv werd er niks gemeld voor een extra garantie waar de fout dan uiteraard bij jullie collegas lag. Klopt de reden dat ik de tv achterliet bij jullie is door de afhandeling van jullie collegas die alles behalve professioneel was je verwacht natuurlijk als klant zijde dat je met respect behandeld wordt en de nodige info mee krijgt helaas is dit in media markt niet het geval. En nogmaals bij het aankomen thuis bleek er al schade aan de tv te zijn zoals hiervoor al gemeld

MediaMarkt

Naar: N. A.

25/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230925-062649.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34963---]

MediaMarkt

Naar: N. A.

26/09/2023

Beste klantAlvast bedankt voor uw bericht.Het toestel is online aangekocht/besteld geweest.Op onze website staat dit ook altijd mooi aangeduid onder de producten dat deze extra verzekeringen bestaan.Het ligt niet aan onze collega van de online afhaalpunt, het toestel wordt daar gewoon betaald en afgehaald.De collega's die u in de winkel geholpen hebben zijn zeer beleefd en professioneel gebleven.Dat u niet tevreden was is gehoord en vernomen geweest.Helaas kunnen wij hier dus niet voor tussen komen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenMediaMarkt Zwijnaarde[---002:010919:17296---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:010919:17296---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform