Terug

tv stuk door een verkeerde behandeling door het personeel van krefeld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. P.

Naar: KREFEL

30/10/2023

Beste ik bestelde bij krefel een smart tv van 65 inch met click en collect bij krefel in lommel, zaterdag kreeg ik een bericht aan dat het beschikbaar was. in de winkel laat ik mijn bestelbon zien en een medewerker ging deze bestelling halen ,tot mijn grote verbazing heeft hij deze alleeen gaan halen en met de korte zijde op een steekkartertje gezet en dit terwijl er zeker op de doos staat dat je het zo niet mag verplaatsen de doos is langste kant 165 cm lang en 100 cm hoog en duidelijk eropstaat dat je met de langste kant naar onder moet houden. bij aankomst thuis en bij het uitpakken zoals op de doos is beschreven blijkt dat het scherm stuk is en op de kant waar hij op het steekkarretje heeft gestaan .terug contact opgenomen en zij beweren eerst dat wij het het niet juist vervoert hebben en noiet onder de garantie valt terwijl wij ,wij waren met 2 de goederen wel op de juiste manier hebben vervoerd zoals op de doos staat beschreven.Zij weigeren te erkennen hun fout en de schade is door mij gekomen ,dan was het dat ik te hard zelf op scherm had gedrukt want mijn vingerafdrukken stonden erop en er staat duidelijk in de garantie voorwaarden dat bij het niet juist gebruik er geen gerantie is,zij hebben de doos met tv verkeerd behandeld! en ik moet gaan bewijzen dat zij het hebben gedaan ,de omgekeerde wereld,zij beweren dat deze niet stuk was bij overhandiging aan mij terwijl zij het wel verkeerd behandeld hebben en de instructies niet gevolgd hebben op de doos hoe je het moet verplaatsen

Berichten (3)

KREFEL

Naar: W. P.

03/11/2023

Beste Walter,Bedankt voor uw mail.U dient een aanvraag tot omruiling of terugname in van bovenstaande aankoop. U informeert ons dat, het toestel beschadigd was bij aankomst bij uw thuis.Graag verduidelijken wij u onze commerciële procedures. Wij staan onze klanten een omruiling toe binnen een tijdspanne van 30 dagen, voor zover het toestel zich in de originele verpakking bevindt, compleet is en nog niet in gebruik werd genomen.Aangezien u het toestel zelf heeft meegenomen uit onze winkel kunnen wij helaas geen gunstig gevolg geven aan uw vraag voor terugname of omruiling. De winkel bevestigt ons dat het toestel zoals ze altijd doen met een karretje werd vervoerd vanuit het magazijn en de doos geen enkele schade vertoonde. Bij terugkomst in de winkel hebben ze vastgesteld dat het toestel omgekeerd in de doos zat en de poten van het toestel los in de doos bij het scherm zaten. Er was een duidelijke handpalm zichtbaar ter hoogte van de schade.Wij kunnen helaas niet verantwoordelijk gesteld worden voor het transport en de installatie van het toestel en de schade die eventueel achteraf nog heeft plaatsgevonden.Wij zijn ervan overtuigd dat u ons standpunt kan begrijpen en dat u ons al uw vertrouwen zult blijven geven.Met vriendelijke groeten,MorganeCustomer Happiness Teamkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Forwarded Message --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!5005I0fE8Im:ref

W. P.

Naar: KREFEL

03/11/2023

Maar zij hebben het wel vervoerd op een steekkaarten zodat de instructies van de fabrikant niet werden gevolgd en zo schade onstaat en aangezien jullie deze instructies niet hebben gevolgd zijn jullie verantwoordelijk en wij verzoeken dan ook via rechter de camera beelden op en een ingebrekestelling .

KREFEL

Naar: W. P.

08/11/2023

Beste Walter,Bedankt van je mail en sorry voor de latere reactie.Is begrijp volkomen dat je misnoegd bent om vast te stellen bij het uitpakken van jouw TV het scherm gebarsten is.Om jouw dossier beter op te volgen ga ik mij verder informeren bij onze collega's van het desbetreffende filiaal te Lommel en kom hier snel op terug.Met vriendelijke groeten,HildeCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!5005I0fEiss:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform