Beste ik bestelde bij krefel een smart tv van 65 inch met click en collect bij krefel in lommel, zaterdag kreeg ik een bericht aan dat het beschikbaar was. in de winkel laat ik mijn bestelbon zien en een medewerker ging deze bestelling halen ,tot mijn grote verbazing heeft hij deze alleeen gaan halen en met de korte zijde op een steekkartertje gezet en dit terwijl er zeker op de doos staat dat je het zo niet mag verplaatsen de doos is langste kant 165 cm lang en 100 cm hoog en duidelijk eropstaat dat je met de langste kant naar onder moet houden. bij aankomst thuis en bij het uitpakken zoals op de doos is beschreven blijkt dat het scherm stuk is en op de kant waar hij op het steekkarretje heeft gestaan .terug contact opgenomen en zij beweren eerst dat wij het het niet juist vervoert hebben en noiet onder de garantie valt terwijl wij ,wij waren met 2 de goederen wel op de juiste manier hebben vervoerd zoals op de doos staat beschreven.Zij weigeren te erkennen hun fout en de schade is door mij gekomen ,dan was het dat ik te hard zelf op scherm had gedrukt want mijn vingerafdrukken stonden erop en er staat duidelijk in de garantie voorwaarden dat bij het niet juist gebruik er geen gerantie is,zij hebben de doos met tv verkeerd behandeld! en ik moet gaan bewijzen dat zij het hebben gedaan ,de omgekeerde wereld,zij beweren dat deze niet stuk was bij overhandiging aan mij terwijl zij het wel verkeerd behandeld hebben en de instructies niet gevolgd hebben op de doos hoe je het moet verplaatsen