Terug

TV scherm stuk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KREFEL

27/02/2018

Aankoop gedaan bij Krëfel van een Samsung tv (met gebogen scherm). Het scherm is bevestigd aan de muur met de bijgeleverde steunen. Na 2 dagen zijn er spontaan barsten ontstaan in het scherm.Gevolg is dat de tv onbruikbaar is.Het probleem is gemeld aan Krëfel, zij hebben ons doorverwezen naar Servilux voor herstelling van het toestel.Servilux weigert een herstelling omdat volgens hen 'iets met het toestel is gebeurd'. Ze verwijzen ons door naar de BA verzekering om dit aan te geven als glasbreuk. BA verzekering weigert dit omdat de schade van binnen uit is veroorzaakt en niet van buiten uit.Terug contact opgenomen met Servilux met de vraag om ter plaatse te komen kijken om een oordeel te vestigen in plaats van op basis van een doorgestuurde foto. Ze blijven echter bij hun standpunt en ze willen niet ter plaatse komen kijken. Wat ze wel willen doen is een offerte opmaken voor reparatie, wel nadat we eerst 36,30 euro betalen.

Berichten (5)

KREFEL

Naar: A. C.

27/02/2018

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op velevragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons trèsprochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vosquestions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to: Klacht: TV scherm stuk (CPTBE00364518-89) klachtenbox to: mail.box 27/02/2018 10:06 Show Details -------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------         --------------------------------------------------------------------------

KREFEL

Naar: A. C.

27/02/2018

Geachte mijnheer Heylen,Uw mail heeft al onze aandacht weerhouden. Met spijt vernemen wij deproblemen die zich stellen met uw tv van het merk Samsung.Enkel een technisch defect aan het toestel wordt gedekt door de garantie.Indien het toestel beschadigingen of defecten door een externe oorzaak ofslechte manipulatie opgelopen heeft wordt het toestel niet langer gedektdoor de garantie. Een barst in het scherm is te wijten aan een val, schokof hoge druk op het scherm.Indien u een diagnose wenst door de technsiche dienst van Samsung bij uthuis, willen wij en interventie aanvraag indienen.De verplaatsing en nazichtkosten zullen u hiervoor worden aangerekend.Hopend op uw begrip en steeds tot uw dienst, verblijven wij, Geachtemijnheer Heyles, met oprechte hoogachting.Carmen VerbeurgtKrefel Customer Care(Embedded image moved to file: pic06962.jpg)----- Forwarded by Carmen Verbeurgt/krefel on 27/02/2018 13:50 -----

A. C.

Naar: KREFEL

01/03/2018

Geachte,De installatie van het tv toestel is gebeurd conform de bijgevoegde instructies en met bijgeleverd installatiemateriaal, van slechte manipulatie, val, schok, .. is er geen sprake.Een diagnose van een Samsung technicus mag steeds gebeuren. Waar ik niet met akkoord ben zijn de kosten die hiervoor aangerekend worden. Oplossen van problemen kadert m.i. nog steeds in de dienst na verkoop.

KREFEL

Naar: A. C.

01/03/2018

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op velevragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons trèsprochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vosquestions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to: Klacht: TV scherm stuk (CPTBE00364518-89) klachtenbox to: mail.box 01/03/2018 09:21 Show Details -------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------- HANS HEYLEN         --------------------------------------------------------------------------

KREFEL

Naar: A. C.

01/03/2018

Geachte mijnheer Heylen,Zoals in onze vorige mail werd vermeld, worden enkel technisch defecten aanhet toestel gedekt door de garantie.Barsten in het scherm zijn steeds tewijten aan een inslag van buitenaf.Indien een technieker van Samsung de tv komt nakijken en deze bevestigd datde oorzaak geen technische panne is, zullen er dus kosten wordenaangerekend.Hopend op uw begrip en steeds tot uw dienst, verblijven wij, Geachtemijnheer Heyles, met oprechte hoogachting.Carmen VerbeurgtKrefel Customer Care(Embedded image moved to file: pic14955.jpg)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform