Geachte mijnheer Heylen,Uw mail heeft al onze aandacht weerhouden. Met spijt vernemen wij deproblemen die zich stellen met uw tv van het merk Samsung.Enkel een technisch defect aan het toestel wordt gedekt door de garantie.Indien het toestel beschadigingen of defecten door een externe oorzaak ofslechte manipulatie opgelopen heeft wordt het toestel niet langer gedektdoor de garantie. Een barst in het scherm is te wijten aan een val, schokof hoge druk op het scherm.Indien u een diagnose wenst door de technsiche dienst van Samsung bij uthuis, willen wij en interventie aanvraag indienen.De verplaatsing en nazichtkosten zullen u hiervoor worden aangerekend.Hopend op uw begrip en steeds tot uw dienst, verblijven wij, Geachtemijnheer Heyles, met oprechte hoogachting.Carmen VerbeurgtKrefel Customer Care(Embedded image moved to file: pic06962.jpg)----- Forwarded by Carmen Verbeurgt/krefel on 27/02/2018 13:50 -----