Recent was de Proximus TV-decoder stuk en deze werd vervangen door een nieuwe. Vanaf dat moment bleek ik al mijn opnames kwijt te zijn, zonder verwittiging op voorhand.De opnames staan wel nog op mijn Proximus Pickx, maar ik kan ze ook daar niet meer bekijken. In deze digitale tijden lijkt me dit niet logisch. Ik heb hiervoor al verschillende keren iemand van de technische dienst aan de lijn gehad, maar ze houden me letterlijk aan het lijntje. Het wordt bekeken, we zijn het aan het controleren, we bellen u terug (wat dan niet gebeurt ...), zet eens alles uit en dan terug aan, enzovoort. En als ik een klacht wil indienen lukt dit ook niet want uiteindelijk krijg ik steeds opnieuw iemand aan de lijn, aan wie ik dan het hele verhaal opnieuw moet vertellen en dan begint alles van vooraf aan. De manier waarop hiermee omgegaan wordt vind ik beneden alle peil en los daarvan vind ik het onbegrijpelijk dat men dit niet opgelost krijgt. Het komt me voor dat men het niet WIL oplossen (duurt te lang, kost teveel moeite, ... ?).