Terug

TV-opnames Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: Proximus

27/07/2023

Recent was de Proximus TV-decoder stuk en deze werd vervangen door een nieuwe. Vanaf dat moment bleek ik al mijn opnames kwijt te zijn, zonder verwittiging op voorhand.De opnames staan wel nog op mijn Proximus Pickx, maar ik kan ze ook daar niet meer bekijken. In deze digitale tijden lijkt me dit niet logisch. Ik heb hiervoor al verschillende keren iemand van de technische dienst aan de lijn gehad, maar ze houden me letterlijk aan het lijntje. Het wordt bekeken, we zijn het aan het controleren, we bellen u terug (wat dan niet gebeurt ...), zet eens alles uit en dan terug aan, enzovoort. En als ik een klacht wil indienen lukt dit ook niet want uiteindelijk krijg ik steeds opnieuw iemand aan de lijn, aan wie ik dan het hele verhaal opnieuw moet vertellen en dan begint alles van vooraf aan. De manier waarop hiermee omgegaan wordt vind ik beneden alle peil en los daarvan vind ik het onbegrijpelijk dat men dit niet opgelost krijgt. Het komt me voor dat men het niet WIL oplossen (duurt te lang, kost teveel moeite, ... ?).

Berichten (2)

Proximus

Naar: J. T.

10/08/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens onze telefonische contacten.MvgElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-27-12.08.27.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000220673]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000220673]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. T.

10/08/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens onze telefonische contacten.MvgElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-27-12.08.27.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000220673]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000220673]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform