Terug

Tv onder garantie laten herstellen en niet teruggebracht.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

D. S.

Naar: KREFEL

13/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 06/072023 kocht ik een tv in uw winkel en betaalde ik er 895 euro voor. 1,5jaar later blijkt de tv stuk te zijn Meer specifiek, het beeld begint te flikkeren na een aantal minuten. Op 10/09/204 ben ik naar uw winkel gegaan/heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren en heb ik het product op bij u afgeleverd. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Sillen David Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 18 februari 2025

KREFEL

Naar: D. S.

18/02/2025

Beste, We hebben je aanvraag goed ontvangen. Dit dossier is vandaag volledig behandeld en de klant krijgt hier een nieuwe tv of een andere keuze die de klant zelf kan maken. Alvast onze excuses voor de opgelopen ongemakken. Bedankt voor je vertrouwen in Krefel. Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Kilian Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 13/02/2025 18:30 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: Tv onder garantie laten herstellen en niet teruggebracht. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0H4p6z:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform