Terug

TV niet geleverd, Bol betaalt niet terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: bol.com

26/10/2023

Beste, ik bestelde op 16 okt een TV van 629€ bij Bol - levering via een partner. Zou op 17 okt geleverd worden. TV werd nooit geleverd, dossier bij Post NL al meer dan 1 week geleden geopend. Contact met bol begin deze week zei tot donderdag te wachten en dan opnieuw contact op te nemen. Doe ik vandaag, word ik WEER voor minstens 2 dagen aan het lijntje gehouden, want tja, PARTNERbestelling. Bol neemt duidelijk geen verantwoordelijkheid terwijl ik wel bij hen heb besteld en BETAALD. Dus geen TV en geld weg.

Berichten (1)

bol.com

Naar: C. D.

26/10/2023

Goedemiddag Christina,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat de televisie tot op heden niet is bezorgd. Vanochtend heb je contact gehad met de partner en is de terugbetaling in gang gezet. Binnen vijf werkdagen staat het aankoopbedrag op de rekening waarmee de betaling is voldaan.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform