Geachte , Wij zijn al enige tijd klant bij U maar het regent klachten bij onze accomodatie betreffende de TADAAAAM aansluiting. VANDAAG en vele voorgaande dagen van ´s middags tot in de avond WERKT NOCH het internet NOCH de TV, we hebben de gasten van miserie op de analoge kabel laten kijken. Wij hebben een antenne op het raam van uw diensten een wit toren kastje - alle lampje branden alles is correct aangesloten verbinding met het TADAAAAAAAM Scherm, alles heel normaal alleen vanaf 8u in de ochtend tot in de avond 23u werkt het niet … puur te maken met veel te zwak signaal op de 4G , terwijl in onze andere gebouwen de 4G van PROXIMUS het wel doet ? We wilden graag nog een tweede en derde aansluiting nemen met TADAAAAAAAM omdat de eerste maanden WEL ALLES NORMAAL werkte maar NU TWIJFELEN we hier ten zeerste aan kan U AUB EVEN UITZOEKEN dat dit SIGNAAL PROBLEEM OPGELOST RAAKT ! Bedankt , de directie.Gegevens aansluiting in bijlage , het bedrag van de rekening trekken, de administratie bij jullie die draait wel op volle toeren maar het signaal niet ???