Op 8 juni hebben we een samsung tv besteld (Samsung QE55QN92B - 55 inch - 4K Neo QLED - 2022) bij bol.com. Meteen constateerden we dat er een streep op het scherm was waardoor er een enorme reflectie was (wat niet normaal is voor een anti-reflectie tv...). Hiervoor contacteerden we bol en communiceerden we met hun partner ‘audiomix’. Zij contacteerden samsung met dit probleem. Wij hadden zelf ook al samsung gecontacteerd en zij confirmeerden dat er iets mis is met de tv en er een reparatie nodig was. Toen de reparatie partner (letmerepair) de tv ophaalde op 23 juni, zou de reparatie 2 weken duren. Na een dikke week zeiden ze dat de tv al terug kon komen omdat hij gerepareerd was. Toen de vrachtwagen aankwam op 6 juli, zat onze tv er niet bij. We moesten de repair partner zelf meerdere malen bellen en werden telkens aan het lijntje gehouden met een ander excuus (tv nog in atelier, tv nog in reparatie, tv verdwenen uit atelier,…). Toen we eindelijk een nieuwe afspraak hadden voor de tv te leveren op 26 juli, belden ze op 25 juli om te zeggen dat ze de tv kwijt zijn. Toen we meer info wouden, wouden ze dit niet geven. Wij zijn nu al super lang aan het wachten op onze tv. We hebben elke mogelijke partner en bol.com zelf gecontacteerd (meermaals per dag). Ze beloven ons allen telkens om ons terug te bellen/ ons op de hoogte te houden van de situatie maar wij krijgen geen reactie van niemand. Dit is nu al gaande van 8 juni en wij vrezen dat het niet opgelost zal raken. Het is de verantwoordelijkheid van bol.com om dit op te lossen maar zij willen ons geen beloftes maken. Op dit moment hebben we het gevoel dat we onze 999 euro niet meer terug gaan zien/ noch onze tv.