Terug

Tv flow

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Telenet

23/02/2024

Ik bestelde tv flow op 22 januari na dat ik one up naar one for 1 had verandert .tot de dag vandaag nog steeds geen tv flow .op 21 feb telefonisch contact en ging die dag normaal in orde komen ,ze gingen me zelf opbellen .op de facturen wordt het wel aangerekend vanaf 22januari .vraag me af wanneer dit in orde gaat komen?

Berichten (1)

Telenet

Naar: F. S.

04/03/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=Za52Nt16zCG1dz2dvYob08PiyQdbXxbMMRsSTpoAFYCVT2QMdqvZetuELUw7XhMbuNz7paR3NVfewMzLYVKiWziOUS5ZZ9


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform