Terug

Tv bij nieuw abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Telenet

26/02/2024

Beste,Op 22 December 2023 ben ik bij jullie een nieuw abonement aan gegaan met die winter promotie,dat was een hoger abonement, met een smart TV voor 99 euro extra. Ik heb al verschillende keren contact met jullie gehad,via what's app en telefoonisch en tot op heden nog altijd niets gehoord of ontvangen.Ik wil deze TV nog altijd ontvangen want ik ben met alles in orde. Alles is goed gebeurd tijdens het verloop van jullie actie. Ik wil dus een goede communicatie.

Berichten (1)

Telenet

Naar: C. B.

29/02/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=DR9U973481EiqzdsYfjea_%2BOQfryh8Vy3U6UzsWK%2BUxOC7N9qFBWk6uHoHtjEBmYbKkHfgR4Y4uqNYKGU8e0Hi3iT8TDDj


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform