Terug

Tussentijdse meteropname Fluvius

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: FLUVIUS

27/08/2020

Beste, ze zijn langs geweest in augustus i.p.v. in februari voor de meterstand van onze elektriciteit op te nemen, maar daar wij zonnepanelen hebben is onze meter momenteel terug gedraaid, waardoor wij geen verbruik hebben, maar zij noteren nu onze meterstand als stand 0, zodat wij alles wat terug gedraaid is kwijt zijn. Dit gaan over meer dan 1000 kWh. Zij steken het nu op de corona, dat ze nu pas rond konden gaan, maar ik vind niet dat de klant daar de dupe van moet zijn. Hebben via de klachtendienst van Fluvius ook een dossier lopen, maar wij hopen dat jullie misschien nog meer van deze gelijkende klachten hebben, zodat we die kunnen bundelen. Ook steken ze hun weg achter de alleen heerschappij als netbeheerder en dit vinden we ook niet kunnen. Dus als klant sta je nergens en dat weten zij heel goed.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: D. M.

08/09/2020

GeachteIn opvolging van deze HERINNERING heb ik de betreffende klacht intern Fluvius met ref.1000136856 gecontroleerd.Er werd inmiddels dd.01/09/2020 een reactie verzonden zowel aan de klant zelf als aan Test-Aankoop met toelichting en afsluiten van de klacht.=S zie bijlage.Steeds tot uw dienst!Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform