Terug

Tussentijdse afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Luminus

28/09/2023

Naar aanleiding van wegenwerken en elektriciteitswerken bij ons in de straat is iemand van de onderaannemer van Fluvius bij de meter geweest tijdens mijn afwezigheid,wel met mijn toelating,en heeft de meterstanden genoteerd buiten mijn weten,en ze doorgegeven aan Fluvius,die ze verder doorgeeft aan Luminus.Deze heeft nu een tussentijdse afrekening gemaakt. Ik heb echter zonnepanelen met nog een terugdraaiende. De stand bij de vorige opname op 05/04/24 was 82902. Ondertussen is de zomer geweest en hebben mijn panelen de meter doen terugdraaien tot 80631,wat mijn goed recht is. Echter,door nu een tussentijdse afrekening te maken,is gans mijn opbrengst van bijna 2300 kWh teniet gedaan. Ik wordt hier niets voor vergoed,Luminus kan deze zelfs verkopen op de energiemarkt.Ik wens dat deze afrekening teniet gedaan wordt en ik mijn rechtmatig verkregen 2271 kWH terugkrijg,om me de kans te geven dit deze winter te verbruiken,zoals dat momenteel mijn recht is.Ik heb mijn klacht reeds gemeld op hun klachtendienst op 25/09,maar heb nog steeds geen antwoord gekregen.

Berichten (1)

J. M.

Naar: Luminus

15/10/2023

Beste,Ik heb mijn klacht betreffende uw tussentijdse afrekening 7487330815 van 22/09/23 verstuurd op 25/09/23 naar klacht@luminus.be,en op 28/09/23 via testaankoop. Ik hoop eerstdaags een antwoord van u te ontvangen.Met vriendelijke groeten,Mortelmans JanKlantnr12-12453-50


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform