Ik bestelde in september 2017 een tuintafel voor ons schaduwterras. In maart 2019 verzetten we de tafel naar het zonneterras. Op 24/03/2019 vierde we de verjaardag van onze dochter. We zaten met onze jas buiten omdat het nog te fris was om zonder buiten te zijn, maar de zon scheen wel. Het glas waaruit we water drinken en de kan waarin het water zat, heeft het tafeloppervlak doen smelten. We zijn bij aankoop niet geinformeerd over de kwetsbaarheid van het polywood oppervlak, ook niet bij levering. Op de website spreken ze enkel bij de FAQ's over hete zon en zeer zonnig weer. Ik heb in april een melding gemaakt via mijn dossier op hun website, maar ik krijg enkel maar heel ontwijkende antwoorden. Ze verwijzen naar heidebranden in de zomer en onderhoudsinstructies die ik niet heb gehad en ook niet op de website terug vind. Ze weigerden me tegemoet te komen tot dat ik zei dat ik het met Test Aankoop zou bekijken. Toen kon ik plotseling een nieuwe plank op eigen kosten bestellen en moest ik ze ook zelf herstellen.Gezien de planken smeltvlekken krijgen bij fris lenteweer, zie ik het niet zitten om de plank op eigen kosten te vervangen. Ze blijven bij hun standpunt dat het mijn eigen fout is, dat we de tafel oneigenlijk hebben gebruikt en dat schade door oneigenlijk gebruikt niet onder de garantie valt. Ik vind dat een tafel dient om glazen op te zetten. Ik heb ze mijn insziens niet oneigenlijk gebruikt. De klantendienst zegt dat we er onderzetters moeten onderzetten, maar door de straling van de zon smelt de tafel niet onder het glas en moet je dan eigenlijk je hele tafel bedekken omdat de draaiende zon en zijn impact te gaan omzeilen.