Terug

Tuinhero

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Klarna

31/08/2023

Beste, ik bestelde 2 kleine kastjes bij Tuinhero. Dit werd geleverd via Klarna door Mondial relay. De goederen voldeden niet aan ons verwachtingen waarop we deze terugstuurden volgens de door Mondial relay aangegeven instructies. Bij een contactpunt gaf ik dde twee pakketten af, deze werden gescand, maar de mail die we hiervoor gingen krijgen hebben we nooit ontvangen. Sindsdien blijft klarna eisen voor de betaling van de goederen. Dit omdat de track en tracecode (waarnaar Tuinhero per mail naar verwijst) niet zou werken. Graag jullie advies/tussenkomst.

Berichten (2)

Klarna

Naar: S. S.

31/08/2023

Beste meneer/mevrouw, '‹Bedankt voor het bericht. '‹Dit zal intern worden doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Nog een prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Kind regards, Astrid Vertegenwoordiger Klantenservice   Klarna Bank AB (publ) Sveava¤gen 46, SE-111 34 Stockholm Reg no: SE556737-0431 Contactgegevens: www.klarna.com/be/klantenservice

Klarna

Naar: S. S.

31/08/2023

Beste meneer/mevrouw, '‹Bedankt voor het bericht. '‹Dit zal intern worden doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Nog een prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Kind regards, Astrid Vertegenwoordiger Klantenservice   Klarna Bank AB (publ) Sveava¤gen 46, SE-111 34 Stockholm Reg no: SE556737-0431 Contactgegevens: www.klarna.com/be/klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform