Beste,Op 9 januari hebben wij een vlucht geboekt om vanuit Antwerpen naar Ibiza te vliegen van 29 mei tot 5 juni 2023.Tui Ref (mezelf): 100038803367 (1 pers)Tui Ref (vriend): 100039303649 (2 pers)Tui Ref (Vriendin): 100038058806 (2 pers)Tui Ref (Vriending: 100038025961 (2 pers)Namen kan ik uiteraard vernoemen indien gevraagd maar ga het nu niet publiek zetten.Nu kregen wij op 8 maart een mailtje van TUI dat onze vluchturen gewijzigd waren (onze terugvlucht werd vervroegd met 6 uur, ipv om 18u op te stijgen vertrekken we dus al om 12u terug naar Belgie). Dus dat is een halve dag dat ik al kwijt speel.Nu was mijn vriendin het nog eens aan het nakijken en wat bleek nu, niet enkel de vluchturen zijn veranderd maar ook de luchthaven. Wij moeten dus niet meer van Antwerpen opstijgen maar vanuit Brussel!Nu moeten wij met 7 man maar naar Brussel geraken? Trein gaat niet want die rijden nog niet, dan maar met de auto? Wie betaald de benzine? Wie betaald de parking? Minstens 2 auto's??Ik heb meteen contact opgenomen met de klantendienst van TUI maar kreeg het volgende antwoord: Wij behouden ons het recht om de vluchturen te wijzigen, hierbij hoort ook de luchthaven. Toen ik vroeg hoe wij dan naar Brussel moesten geraken en of wij moeten opdraaien voor de extra kosten bleek dit het antwoord: Meneer, wij zijn geen charterbedrijf... wij zijn een luchtvaartbedrijf.Uiterst onproffessioneel!EDIT: Wij zijn uiteindelijk met een Taxi bedrijf gegaan (Airporttransfer.be) wat ons in een totaal maar liefst 200 euro extra heeft gekost omwille van TUI dat even van luchthaven veranderd.