Terug

transparantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: D’Ieteren

30/04/2024

BesteIk heb bij u een contract lopen voor het onderhoud van mijn wagen We Care. U verhoogt mijn bedrag per maand en rekent mij hoge herzieningen aan.Ik vroeg al meermaals een duidelijke verantwoording van de gelden die ik reeds gestort heb. Ik maakte al 853,04 euro over sedert mijn vorig onderhoud en dit vind ik veel voor zo'n kleine wagen. U wil mij zelfs niet melden hoeveel u betaalde voor het laatste onderhoud aan mijn eigen wagen. Dat is zeer teleurstellend.Ik wil transparantie: u betaalt met MIJN geld en ik vind dat u mij dan ook volledig op de hoogte moet stellen als ik u daar een vraag over stel. Vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform