Terug

Transparantie abonnementen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. F.

Naar: Testaankoop

29/12/2023

Test Aankoop organisatie verlangt van dienstverleners een transparante communicatie.De transparantie over eigen abonnementen is zeer slecht.Gebruiker heeft geen overzicht van de kosten voor alle individuele abonnenmenten.Wijzigen van abonnementen zou ook eenvoudiger kunnen.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: L. F.

03/01/2024

Beste abonnee,Mijnheer Flipts,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Wij hebben uw suggestie aan de betrokken afdelingen voorgelegd, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden bekeken.Als u graag een overzicht heeft van uw huidige abonnement, de hiervoor betaalde abonnementsgelden of als u uw abonnement graag laat aanpassen, nodigen wij u uit om hiervoor contact op te nemen met onze abonnementendienst op het nummer 025423200. Mailen kan via het contactformulier op onze website.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform