Terug

Transmisie/VERSNELLINGSBAK

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: KIA MOTORS BELGIUM

21/12/2023

Beste, Na vele pogingen om tot een oplossing te komen voor mijn kia wagen en na vele uren aan telefoon en via mail. Vind ik het nog steeds ondenkbaar dat door een fabricagefout in de versnelling van mijn 3,5 jaar oude kia dat deze na 90000KM al niet meer werkt dit is een automatische dus geen koppeling die ik zou kunnen hebben stuk gamaakt . Dit is al de 2 fabricagefout op de zelfde auto, hoeveel moet ik er nog ontdekken ?Nu dit kan gebeuren maar dat er vanuit kia niets ondernomen wordt om een vervang auto te voorzien aangezien deze reparatie al tot minstens JANUARI zal duren het is nu al 2 weken dat de auto binnen staat bij de Garage die zijn uiterste best doet maar die geen vervang auto ter beschiking heeft. Daarop wordt gemeld dat ik dan maar een moet huren op mijn eigen kosten dit vind ik onacceptabel. mijn vrouw werkt als zorkundige aan huis en heeft deze auto nodig voor haar werk gelieve hier een oplossing voor te vinden. dit is alvast geen klanten service en dit voor 7jaar garantie is zeer spijtig


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform