Terug

Transacties komen niet aan bij bestemming

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Bancontact Payconiq Company NV/SA

18/02/2022

Ik heb twee transacties met de Payconiq app doorgevoerd, die van mijn bankrekening afgeschreven zijn. Ze zijn echter nooit bij de begunstigde aangekomen. (ref. 229901986 en ref. 229902534)Ik heb hierover Payconiq per e-mail gecontacteerd, maar kreeg geen reactie. Helpdesk gebeld, daar vroegen ze naar de referentienummers van de transacties en wilden ze het uitzoeken. Opnieuw geen reactie meer. Na herhaaldelijk terugbellen zei Payconiq dat dit transacties tussen banken waren en dat zij hierover geen informatie konden verstrekken.Mijn bank bevestigt dat het geld afgeschreven werd, maar verwijst naar Payconiq voor informatie.Samengevat: zowel Payconiq als mijn bank willen of kunnen geen informatie geven over waar het geld heen gegaan is. Ik ga er van uit dat één van beide bedrijven liegt, en dat er ergens een spoor van deze transactie moet zijn.Indien het geld naar de bank van de begunstigde overgemaakt is wil ik hiervan graag een bewijs, zodat ik tegenover de begunstigde kan bewijzen dat zijn bank het geld ontvangen heeft.Indien het geld niet naar de bank van de begunstigde overgemaakt is wil ik graag het geld terug + een compensatie voor de tijd en de telefoons. Aangezien ik de transacties met Payconiq uitgevoerd heb, verwacht ik in de eerste plaats dat zij het probleem oplossen. Een antwoord als uw geld is weg is NIET aanvaardbaar. Ik ben al 4 weken dagelijks met deze bedrijven in contact!

Berichten (5)

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: C. D.

18/02/2022

'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste,Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Uw persoonlijke aanvraagnummer is SUPPORT-225044. Wij zullen binnen 2 tot 3 werkdagen contact met u opnemen. Het is niet nodig om ons meerdere e-mails te sturen.Houd er rekening mee dat als u geen details heeft toegevoegd over het probleem dat u ondervindt, deze e-mail niet zal worden behandeld.Dank u voor uw geduld.Met vriendelijke groet,Het Payconiq by Bancontact team'”Bonjour,Nous vous remercions de nous avoir contactés. La référence de votre demande est SUPPORT-225044. Nous vous répondrons dans les 2 à 3 jours ouvrables. Il n'est pas nécessaire de nous envoyer plusieurs e-mails.Veuillez noter que si vous n'avez pas inclus les détails du problème que vous rencontrez, nous ne serons malheureusement pas en mesure de vous aider, et cet email ne sera pas traité.Nous vous remercions pour votre patience.Cordialement,L'équipe de Payconiq by Bancontact'”Dear,Thank you for contacting us. Your personal request number is SUPPORT-225044.We will come back to you within 2 to 3 working days. It is not necessary to send us multiple emails.Please do note that if you didn't include the details about the problem you are encountering, this email won't be treated.Thank you for your patience.Kind regards,The Payconiq by Bancontact teamView request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-225044?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiJmZTM3ZjE5MTUxYjVkMmMzYzY2MWJiZWRmNmE4NmE4ZTE0MTUzMGNkMDc0MTljMjA0OTM2ZjhlODFiOTJlZTRhIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjI5NzQ3IiwiaXNzdWUiOiJTVVBQT1JULTIyNTA0NCJ9LCJleHAiOjE2NDc2MTY4NTUsImlhdCI6MTY0NTE5NzY1NX0.NAH9Hzu-LO-k5QTWysco-lJpCSSme-UvN-Ju2VO_2K8sda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-225044/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiJmNTBiNDUxMWU0NGY5NWJmZjI2ZGYwOTJhM2ZlOWU1NjNhNGUxZjkxYzQ4M2UwNDExNTkyYWM4MTYyMDViZDE4IiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOjI5NWYwNDQyLWFhZWUtNDI2MC04ZjcwLTNjOWQwYTEzOGMyZDoxODg3MWZjZi01ZTk5LTRjZGUtYjM0OS01NDIxYjFjY2JiMTEiLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMjI1MDQ0In0sImV4cCI6MTY0NzYxNjg1NSwiaWF0IjoxNjQ1MTk3NjU1fQ.6mJLzXQuMzWNnxS7sF9YKTuQySx6cHT1OoPwVWD9m2kThis is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productutm_source=jira_service_desk_email_footerutm_content=payconiqbe

C. D.

Naar: Bancontact Payconiq Company NV/SA

18/02/2022

Uit ervaring weet ik dat e-mails nooit beantwoord worden.Zie ook SUPPORT-213293Ik blijf Payconiq en Keytrade Bank contacteren tot het opgelost is.Op 23.02 dien ik klacht in bij de Ombudsdienst.

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: C. D.

18/02/2022

'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste,Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Uw persoonlijke aanvraagnummer is SUPPORT-225052. Wij zullen binnen 2 tot 3 werkdagen contact met u opnemen. Het is niet nodig om ons meerdere e-mails te sturen.Houd er rekening mee dat als u geen details heeft toegevoegd over het probleem dat u ondervindt, deze e-mail niet zal worden behandeld.Dank u voor uw geduld.Met vriendelijke groet,Het Payconiq by Bancontact team'”Bonjour,Nous vous remercions de nous avoir contactés. La référence de votre demande est SUPPORT-225052. Nous vous répondrons dans les 2 à 3 jours ouvrables. Il n'est pas nécessaire de nous envoyer plusieurs e-mails.Veuillez noter que si vous n'avez pas inclus les détails du problème que vous rencontrez, nous ne serons malheureusement pas en mesure de vous aider, et cet email ne sera pas traité.Nous vous remercions pour votre patience.Cordialement,L'équipe de Payconiq by Bancontact'”Dear,Thank you for contacting us. Your personal request number is SUPPORT-225052.We will come back to you within 2 to 3 working days. It is not necessary to send us multiple emails.Please do note that if you didn't include the details about the problem you are encountering, this email won't be treated.Thank you for your patience.Kind regards,The Payconiq by Bancontact teamView request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-225052?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiIzZDI2OTNmM2JlNWU0NDE4MGFkYTRjYTM0M2I1ZDhkODNhMDNmMGQwZTUyYzUyMjEzYjBkNmI1NTE2OGUwNzMwIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjI5NzQ3IiwiaXNzdWUiOiJTVVBQT1JULTIyNTA1MiJ9LCJleHAiOjE2NDc2MTc0MzMsImlhdCI6MTY0NTE5ODIzM30.SQnaIyHqndM8mchu684u93ePEJXWnnw6cnuttc2ZF2gsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-225052/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiIzNWI5ZjEyNTMwOTU0NjFjOGY4MmQzOTE2Y2VlZTZkZjBjN2Q2OGY2NmU5MzAxYjMwMGY0ZTFkYjk2ODExZmFhIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOjI5NWYwNDQyLWFhZWUtNDI2MC04ZjcwLTNjOWQwYTEzOGMyZDoxODg3MWZjZi01ZTk5LTRjZGUtYjM0OS01NDIxYjFjY2JiMTEiLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMjI1MDUyIn0sImV4cCI6MTY0NzYxNzQzMywiaWF0IjoxNjQ1MTk4MjMzfQ.BhDpwl7xzWwJuCRPmpccgUIhhooi4UOch1zRkB3MPTYThis is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productutm_source=jira_service_desk_email_footerutm_content=payconiqbe

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: C. D.

21/02/2022

'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste,We hebben uw bericht in goede orde ontvangen.We streven ernaar om binnen 2 à 3 werkdagen op uw bericht te reageren.Onze excuses voor het ongemak.Mocht u in de tussentijd nog aanvullende informatie voor ons hebben, dan kunt u deze sturen door op dit bericht te reageren.______________________Bonjour,Nous vous remercions d'avoir contacté Payconiq by Bancontact.Nous faisons de notre mieux pour vous répondre endéans 2 à 3 jours.N'hésitez pas à répondre à ce message avec des informations complémentaires afin de résoudre votre questionroblème.Merci pour votre patience.______________________Dear,Thank you for contacting Payconiq by Bancontact.We will do our best to try to get back to you within 2 to 3 working days.Feel free to reply to this message with any additional information to resolve your issue or question.Thank you for your patience.View request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-225052?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiIzZDI2OTNmM2JlNWU0NDE4MGFkYTRjYTM0M2I1ZDhkODNhMDNmMGQwZTUyYzUyMjEzYjBkNmI1NTE2OGUwNzMwIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjI5NzQ3IiwiaXNzdWUiOiJTVVBQT1JULTIyNTA1MiJ9LCJleHAiOjE2NDc4NTYzODMsImlhdCI6MTY0NTQzNzE4M30.cb_P9D38IXKVSf5EmAgEajMTw4kOAtxsag-0Xrxeq0Isda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-225052/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiIzNWI5ZjEyNTMwOTU0NjFjOGY4MmQzOTE2Y2VlZTZkZjBjN2Q2OGY2NmU5MzAxYjMwMGY0ZTFkYjk2ODExZmFhIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOjI5NWYwNDQyLWFhZWUtNDI2MC04ZjcwLTNjOWQwYTEzOGMyZDoxODg3MWZjZi01ZTk5LTRjZGUtYjM0OS01NDIxYjFjY2JiMTEiLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMjI1MDUyIn0sImV4cCI6MTY0Nzg1NjM4MywiaWF0IjoxNjQ1NDM3MTgzfQ.HqkY7BoP01kK_f3WIf75c5KUTdcGleEXM5EG-GNoOt8This is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productutm_source=jira_service_desk_email_footerutm_content=payconiqbe

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: C. D.

21/02/2022

'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste,We hebben uw bericht in goede orde ontvangen.We streven ernaar om binnen 2 à 3 werkdagen op uw bericht te reageren.Onze excuses voor het ongemak.Mocht u in de tussentijd nog aanvullende informatie voor ons hebben, dan kunt u deze sturen door op dit bericht te reageren.______________________Bonjour,Nous vous remercions d'avoir contacté Payconiq by Bancontact.Nous faisons de notre mieux pour vous répondre endéans 2 à 3 jours.N'hésitez pas à répondre à ce message avec des informations complémentaires afin de résoudre votre questionroblème.Merci pour votre patience.______________________Dear,Thank you for contacting Payconiq by Bancontact.We will do our best to try to get back to you within 2 to 3 working days.Feel free to reply to this message with any additional information to resolve your issue or question.Thank you for your patience.View request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-225044?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiJmZTM3ZjE5MTUxYjVkMmMzYzY2MWJiZWRmNmE4NmE4ZTE0MTUzMGNkMDc0MTljMjA0OTM2ZjhlODFiOTJlZTRhIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjI5NzQ3IiwiaXNzdWUiOiJTVVBQT1JULTIyNTA0NCJ9LCJleHAiOjE2NDc4NTY3ODUsImlhdCI6MTY0NTQzNzU4NX0.9BsqpqeIo0QFlbod7uE52ka1mX7RzBoaQnzPepLoNeEsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-225044/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiJmNTBiNDUxMWU0NGY5NWJmZjI2ZGYwOTJhM2ZlOWU1NjNhNGUxZjkxYzQ4M2UwNDExNTkyYWM4MTYyMDViZDE4IiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOjI5NWYwNDQyLWFhZWUtNDI2MC04ZjcwLTNjOWQwYTEzOGMyZDoxODg3MWZjZi01ZTk5LTRjZGUtYjM0OS01NDIxYjFjY2JiMTEiLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMjI1MDQ0In0sImV4cCI6MTY0Nzg1Njc4NSwiaWF0IjoxNjQ1NDM3NTg1fQ.ZLO1TM2KsoiNgFNvY2Bs0v15IdVtIP6GBLn1OxVqf8gThis is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productutm_source=jira_service_desk_email_footerutm_content=payconiqbe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform