Beste,
wij bestelden op 14/07/2025 een televisie bij Mediamarkt en betaalden deze met de Buy Way mastercard. De televisie werd echter niet geleverd door een fout in het bestelproces en de transactie diende dus geannuleerd te worden bij Buy Way. Mediamarkt stuurde hiervoor mails naar Buy way op 25/07 en op 7/08, ze kregen geen reactie en wij kregen geen terugbetaling. Ik probeerde telefonisch, via de website én via mal meermaals in contact te komen met Buy way, echter zonder succes. Aan de telefoon wordt ofwel de verbinding verbroken omwille van drukte ofwel ben ik 15e in de rij wachtenden. Mails blijven onbeantwoord. Op 2/09 kreeg ik eindelijk een antwoord van de dienst Fraude bij Buy Way, dat Mediamarkt hen een bevestiging van annulatie moest bezorgen daar ze deze nooit ontvangen hadden. Ik nam opnieuw telefonisch contact op met de klantendienst van Mediamarkt, zij hebben het nodige gedaan. Intussen zijn we weer 19 dagen verder en is de transactie nog steeds niet geannuleerd of terugbetaald en krijg ik wederom geen reactie op mijn mails.