Terug

Transactie geannuleerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. L.

Naar: Buy Way

21/09/2025

Beste, wij bestelden op 14/07/2025 een televisie bij Mediamarkt en betaalden deze met de Buy Way mastercard. De televisie werd echter niet geleverd door een fout in het bestelproces en de transactie diende dus geannuleerd te worden bij Buy Way. Mediamarkt stuurde hiervoor mails naar Buy way op 25/07 en op 7/08, ze kregen geen reactie en wij kregen geen terugbetaling. Ik probeerde telefonisch, via de website én via mal meermaals in contact te komen met Buy way, echter zonder succes. Aan de telefoon wordt ofwel de verbinding verbroken omwille van drukte ofwel ben ik 15e in de rij wachtenden. Mails blijven onbeantwoord. Op 2/09 kreeg ik eindelijk een antwoord van de dienst Fraude bij Buy Way, dat Mediamarkt hen een bevestiging van annulatie moest bezorgen daar ze deze nooit ontvangen hadden. Ik nam opnieuw telefonisch contact op met de klantendienst van Mediamarkt, zij hebben het nodige gedaan. Intussen zijn we weer 19 dagen verder en is de transactie nog steeds niet geannuleerd of terugbetaald en krijg ik wederom geen reactie op mijn mails.

Berichten (1)

Buy Way

Naar: N. L.

22/09/2025

We danken je om met Buy Way contact te hebben opgenomen. Deze e-mail bevat een nieuwe notificatie betreffende je aanvraag. Beste NATALIE, Wij bevestigen dat wij uw klacht ontvangen hebben via het platform Testaankoop. Wij herinneren u eraan dat uw klacht openbaar is op dit platform. Wij raden u ten sterkste aan geen privégegevens door te geven om elk risico op fraude of identiteitsdiefstal te vermijden. U ontvangt zo snel mogelijk een e-mail met uitleg op het e-mailadres in uw dossier. Met vriendelijke groeten, Camille Het Buy Way-teamVind alle info over je dossier terug in Buy Way MobileFAQ Contact ChatOnze website BUY WAY PERSONAL FINANCE nv Boudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 Brussel FSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform