Terug

Trage respons

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. T.

Naar: Belfius Banque/bank

29/02/2024

Op 24/2 dien ik een klacht in omdat we reeds dagen bijna niet kunnen inloggen op onze rekening. Dan krijgen we enkele dagen later een bericht dat we binnen de 20 werkdagen een antwoord kunnen ontvangen. Dat is toch GEEN service.

Berichten (2)

Belfius Banque/bank

Naar: L. T.

04/03/2024

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

L. T.

Naar: Belfius Banque/bank

22/03/2024

Na een maand heb ik nog geen antwoord ontvangen. Ik hoop dat er maatregelen getroffen zijn opdat dit vermeden kan worden.Ik heb gedurende een week mijn rekeningen niet kunnen betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform