Terug

Trage opvlogging en geen reactie meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. K.

Naar: Testaankoop

25/02/2024

Ik had een probleem met garantie van wagen, dit heb ik aan testaankoop laten weten.Bij het eerste gesprek hierover heeft testaankoop gezegd dat ik moest dreigen met een juridisch gevolg en als ze hier niet constructief zouden reageren zou testaankoop juridische stappen ondernemen. Zo gezegd, zo gedaan. Naar verwachting bleef Nissan bij hun standpunt, waarop ik terug testaankoop contacteerde.Na een aantal keren opnieuw en opnieuw de situatie te moeten uitleggen, waartussen telkens een lange periode van inactiviteit zit bij testaankoop antwoorden testaankoop nu zelfs niet meer.Ik voel me helemaal niet geholpen en de strategie die testaankoop me heeft opgedragen heeft mij ook niet geholpen, in tegendeel: het water is nu nog dieper.

Berichten (4)

Testaankoop

Naar: B. K.

26/02/2024

Geachte Heer Knooren,Wij hebben uw klacht over uw dossier met referentie 07998244 bij onze juridische dienst goed ontvangen.We maakten uw klacht over aan onze advocaten zodat ze deze kunnen nakijken, we koppelen zsm naar u terug via onze juridische dienst.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: B. K.

28/02/2024

Geachte Heer Knooren,Zoals beloofd, hebben wij uw klacht over uw dossier met referentie 07998244 laten nakijken door onze juridische afdeling.Deze melden ons dat ze u hierover op 4 december 2024, op 16 december 2023 en op 26 februari 2024 hebben gecontacteerd met het antwoord dat wij van Nissan hebben ontvangen. Onze juridische afdeling heeft van u tot op heden geen feedback of reactie ontvangen op die mail. Teneinde verder te kunnen werken aan dit dossier, verzoeken onze advocaten om u hen hierover te contacteren op het nummer 025423434 of een reactie te plaatsen in antwoord op de mail verstuurd op 26/02/2024.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

B. K.

Naar: Testaankoop

29/02/2024

Jullie hadden mij gezegd dat ik moest dreigen met juridische stappen en gezegd dat jullie deze stappen zouden nemen als er geen positief antwoord was. Het enige dat jullie gedaan hebben is 5 keer gevraagd om het nog eens uit te leggen en nog is een mailtje sturen naar Nissan... Dankjewel voor de hulp hoor.

Testaankoop

Naar: B. K.

01/03/2024

Geachte Heer,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.We maakten uw klacht over aan onze advocaten zodat we deze kunnen nakijken, we koppelen z.s.m. naar u terug via onze juridische dienst.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform