Terug

tracking probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Mondial Relay

18/07/2025

Beste, op 8/7/2025 heb ik een pakketje binnen gebracht bij een parcel center van mondial relay te lier (fleurdeco). het pakje is gescand geweest en afgetekend. echter op de tracking gegevens blijft staan dat mondial relay het pakketje nog niet ontvangen heeft. wat kan ik doen zodat om mijn pakket terug te krijgen ofwel een geldteruggave van de waarde van het pakket? indien nodig kan ik u de aankoopfactuur van het pakket sturen. mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform