Terug

Track en Trace wordt niet geüpdate

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Mondial Relay

21/10/2022

Beste,Voor onze onderneming maakte ik gebruik van de diensten van Mondial Relay. Pakketjes die op 4/10 binnengebracht werden, kregen op 7/10 de laatste update dat het aangekomen is in het agentschap. Daarna kreeg ik geen verdere updates meer. Telefonisch is de klantendienst onbereikbaar en ook via mail krijg je nagenoeg geen antwoord. Het is niet de eerste keer maar dit schaadt ook onze onderneming. De klant krijgt zijn pakket niet tijdig en is zijn centen 'kwijt' (babykleding), ik ben mijn producten kwijt en wij lopen het risico op een slechte naam.

Berichten (2)

L. V.

Naar: Mondial Relay

29/10/2022

BesteUit de track en trace kon ik afleiden dat pakket met volgnummer 65778925 ondertussen geleverd zou zijn na 3 weken.Echter blijven de problemen met pakket 65734651 aanslepen. Het pakket moest geleverd worden bij de klant thuis. Nu blijkt volgens de track en trace dat dit niet het geval is. Nu kreeg ik onderstaande update:27/10/20229:41Colis disponible au relais8:20in ontvangstname in het agentschap Waar is dit pakket nu???Mijn geduld geraakt na een maand echt wel op!

L. V.

Naar: Mondial Relay

03/11/2022

BesteJullie manier van werken tart gewoon alle verbeelding.Nu blijkt het pakket overgedragen geweest aan POSTNL die het pakje niet aan huis leverde (waar ik wel voor betaald heb) maar in een postpunt die met de wagen al 10 minuten ver is. Vandaag heb ik door te zoeken EINDELIJK gevonden waar het pakket ligt en nu blijkt dat het morgen al retour komt als de klant dit vandaag niet kan ophalen. Zowel de klant als ik werden hier op GEEN ENKEL moment van op de hoogte gebracht. Niet via mail, niet via SMS,... Kortom wat voor nut heeft dit?Ik ben echt niet tevreden met deze manier van werken. Niet alleen ben ik een klant kwijt maar isdit ook enorm slechte reclame. Wij dragen onze dienstverlening hoog in het vaandel en voelen ons hierin misbruikt gezien jullie op jullie website bij de algemene verkoopvoorwaarden een levering binnen de gemiddelde termijn van 6 werkdagen beloven.(MONDIAL RELAY zal al het mogelijke doen om de pakketten te vervoeren binnen gemiddeld 3 werkdagen vanaf het moment van inontvangstname bij leveringen bij een Afhaalpunt® in België. Zo ook zal MONDIAL RELAY, bij internationale leveringen bij een Afhaalpunt® of aan huis (1ste keer aanbieden van het pakket), al het mogelijke doen om de pakketten te vervoeren binnen gemiddeld 3 tot 6 werkdagen afhankelijk van de bestemming.)Graag een gepaste compensatie zoals eerder aangegeven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform