BesteJullie manier van werken tart gewoon alle verbeelding.Nu blijkt het pakket overgedragen geweest aan POSTNL die het pakje niet aan huis leverde (waar ik wel voor betaald heb) maar in een postpunt die met de wagen al 10 minuten ver is. Vandaag heb ik door te zoeken EINDELIJK gevonden waar het pakket ligt en nu blijkt dat het morgen al retour komt als de klant dit vandaag niet kan ophalen. Zowel de klant als ik werden hier op GEEN ENKEL moment van op de hoogte gebracht. Niet via mail, niet via SMS,... Kortom wat voor nut heeft dit?Ik ben echt niet tevreden met deze manier van werken. Niet alleen ben ik een klant kwijt maar isdit ook enorm slechte reclame. Wij dragen onze dienstverlening hoog in het vaandel en voelen ons hierin misbruikt gezien jullie op jullie website bij de algemene verkoopvoorwaarden een levering binnen de gemiddelde termijn van 6 werkdagen beloven.(MONDIAL RELAY zal al het mogelijke doen om de pakketten te vervoeren binnen gemiddeld 3 werkdagen vanaf het moment van inontvangstname bij leveringen bij een Afhaalpunt® in België. Zo ook zal MONDIAL RELAY, bij internationale leveringen bij een Afhaalpunt® of aan huis (1ste keer aanbieden van het pakket), al het mogelijke doen om de pakketten te vervoeren binnen gemiddeld 3 tot 6 werkdagen afhankelijk van de bestemming.)Graag een gepaste compensatie zoals eerder aangegeven.