Beste collega's van Testaankoop,Geachte heer De Rouck,we ontvingen uw klacht betreffende dossier 2024BE327887 in goede orde en hebben dit grondig onderzocht.De klacht betreft het niet plaatsen van een nieuwe batterij in de wagen van de klant die gebruik maakt van de Ford bijstand.Het klopt dat wij als Ford bijstand geen nieuwe batterijen mogen plaatsen in de wagen. Als bijstandmaatschappij vraagt Ford ons inderdaad om de wagen op te starten en de klant naar zijn dealer te verwijzen. De Ford dealer van de klant zal dat beamen. U kan hiervoor ook bij Ford zelf terecht om dit te laten bevestigen.Wat wij helaas wel moesten vaststellen, is dat de medewerker van het call center de klant verkeerd informeerde.Zij bevestigde dat onze diensten batterijen plaatsen, wat wij in sommige gevallen inderdaad wel mogen doen oa bij Touring klanten, maar verloor hier uit het oog dat dit niet altijd mag.Het betreft een nieuwe medewerker en wij zullen zeker niet nalaten om voor haar een bijkomende coaching te voorzien.De kosten om een nieuwe batterij te plaatsen zijn steeds ten laste van de klant, of dat nu door Touring gedaan wordt, door de dealer of door een andere leverancier.De agent van het call center heeft niet gezegd dat wij deze kosten ten laste zouden nemen. Dit kwam niet ter sprake.Wij wensen ons oprecht te verontschuldigen dat wij de verkeerde verwachting bij de klant creerden.Wij hopen wel dat de klant tevreden was om van de gratis Ford bijstand te hebben kunnen genieten en binnen het uur geholpen te zijn door onze diensten.Met vriendelijke groeten,VeerleCommercial Customer Experience OfficerTOURING Koning Albert II laan 4 b12 Boulevard du Roi Albert II brussel 1000 bruxellesT + 32 2 286 32 31WWW.TOURING.BE--------------------