Beste,Na 3,5 jaar klant te zijn bij Touring en nog nooit hun hulp nodig gehad te hebben heb ik dit voorval gehad.Op 16 mei 2022 was ik op reis in Oostenrijk, daar terplaatste geraakte ik door de politie de nummerplaat van mijn auto kwijt zodat ik niet meer kon verder rijden. (mijn auto voldeed aan de Belgische keuring, maar niet aan die van oostenrijk.)Ik had geen europese hulpverlening maar enkel in België, toch besloot ik naar Touring te bellen.Toen waren ze heel vriendelijk aan de telefoon en zeiden ze mij dat er geen probleem was maar dat ze mijn account zouden upgraden naar europese hulpverlening.Hiervoor werd op de 129 euro per jaar nog eens ~80 euro bijgerekend. De Mevrouw zei zelfs dat ik die dag zelf nog met visa moest betalen zodat de betaling zeker op tijd zou doorkomen. En vervolgens zei ze dat ik op woensdag 15 mei moest terugbellen om een afspraak te regelen voor het vervoer.Ik blij want ik was geholpen, dacht ik. Die woensdag bel ik terug om een afspraak te maken voor het vervoer, aan de telefoon (een minder vriendelijk persoon) vroeg of mijn auto het nog deed. Ik zei dus dat deze wel nog werkt maar niet legaal kan rijden daardoor dat ik dus Touring gebeld had. Hij bleef doorvragen of dat de motor nog startte, of er schade was. Ik zei dat het normaal al geregeld was en dat ik enkel nog maar bel voor een afspraak, deze persoon keek in mijn dossier en zag dat ik die maandag dus met zijn collega gepraat had en dat die mijn account aangepast heeft.Waarop hij kwaad werd en mij beschuldigde van Fraude en dat hij zal moeten aangeven. Ik heb het hem nog proberen uit te leggen dat ik enkel gedaan had wat Touring zei dat ik moest doen. Deze meneer was niet meer aan te spreken en heb zelf opgehangen.Ik heb nog eens proberen te bellen naar Touring waar ik dezelfde persoon aan de lijn had, deze was direct op zijn paard geklommen en heb ik opnieuw opgehangen.Want als jij al op vakantie bent en daar je account aanpast is dit Fraude, en dat weet ik zelf ook wel. Maar de Persoon op 16 mei zei dat ze mij gingen helpen omdat ik al lang klant ben en nog niks anders voorgehad heb.Direct heb ik naar de klachtendienst gebeld en het hele verhaal verteld, waar zij ook zeiden dat ik Fraude pleegde en dat ze dit zullen moeten aangeven. Gelukkig waren de telefoongesprekken opgenomen en hebben die herbeluisterd en heb ik mijn gelijk gekregen. Maar ik zat nog altijd vast in Oostenrijk, toen ik dan vroeg of ik geholpen ging worden zijden ze dat ze niks mee gingen doen. Ik heb zo lang mogelijk beleefd gebleven aan de telefoon maar iedereen zijn geduld raakt wel op. Ze waren rap met te zeggen dat ze fout gemaakt hebben, maar als ik zei dat ze dan hun fout ook moeten rechtzetten trokken zij hun staart in.Op 16 Mei heb ik de hele dag aan de telefoon geweest voor Touring wat ook een mooie factuur van mijn telefoon heeft opgeleverd. Ik gok dat ik een 3-4 uur gebeld met Touring om dit geregeld te krijgen.Dus heb ik alternatief vervoer moeten zoeken en mijn hotel bijboeken omdat het ondertussen al woensdag avond was en het niet makkelijk is om vervoer te vinden voor auto's op zo een korte tijd.Dus in het kort laten ze mij eerst fraude plegen en een duurder abonnement te nemen om mij er dan achteraf van te beschuldigen.Dank u wel en neem nooit Touring.