Beste, Oorzaak klacht: Ik ben lang klacht geweest bij Lampiris (nu total energies) maar een korte periode vorig jaar ben ik overgestapt naar de Vlaamse Energieleverancier. Lampiris belde me in die periode op met een interessant voorstel en op 1/1/2022 opnieuw overgestapt naar Lampiris/Total Energies. Het probleem is dat ze mij zijn blijven doorfactureren in de periode dat ik bij de Vlaamse Energielverancier was. Ik heb 2 klantennrs bij TotalEnergies, oud voor de overstap en een nieuw. Op mijn oude nummer kreeg ik plots een dreigbrief om ASAP een bedrag te betalen van 340.85 euro. Ik heb dat gedaan, terwijl dat niet nodig was. Na LANG en VEEL contact met Total Energies kwam eindelijk boven dat ze in de fout waren en per ongeluk hadden blijven factureren. Er werd eind maart een creditnota opgesteld om de 340.85 euro terug te betalen. Echter nog niets ontvangen. Elke week chat ik met de klantendienst van Total Energies maar niets verschijnt op mijn rekening.Het gevolg is dat dit bedrag van 340.85 euro nog steeds moet ontvangen.Acties: meerdere keren contact met klantendienst via chat zonder resultaat.