Terug

Totaal verlies 4 bagages

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bagages

Klacht

I. V.

Naar: LUFTHANSA

03/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 14 juli 22 vloog ik met uw luchtvaartmaatschappij op vlucht nr. LH5587 van Brussel naar Chicago, US met als overstap in Frankfurt Duitsland. Reservatie nr : 1 C 86 MR. Bij aankomst op de luchthaven in Chicago werd mijn bagage, die op de luchthaven in Brussel ( Belgie ) was ingecheckt en uitgecheckt, niet aan mij teruggegeven. Ik heb onmiddellijk bij het bevoegde kantoor op de luchthaven Chicago aangifte gedaan van het verlies van mijn bagage. Daar zijn we zeer onvriendelijk behandeld, onbeschoft zelfs. Men weigerde daar om ons rapport ervan te geven en zeiden me dit online te doen met de mail die ik ondertussen al ontvangen had bij aankomst luchthaven Chicago waar er stond van bagage vertraging. Die dag heb ik online alles ingediend, 4 stuks bagage, label nummers, beschrijvingen van de bagage etc. Deze zijn de referenties van de 4 stuks bagage : SN 280285, SN 280260, SN 280273 en SN 280229. Tevens dat weekend in Chicago verschillende malen gebeld en nog gemaild. Maar er kwam geen bagage, we moesten geduld hebben zeiden ze. Uiteindelijk hebben we onze ganse vakantie tem 2 augustus ( 20 dagen ) zonder bagage gezeten. Het was niet fijn, een groot gemis van persoonlijke spullen en het steeds checken mails, telefoontjes, kortom zorgen met de verloren bagage. Het heeft een zeer negatief gevoel op onze reis gehad en dan thuis en nu nog zelfs. Ik ben al meer als 2 jaar aan het mailen, per post allerlei documenten opgestuurd, getelefoneerd ( waar men steeds andere mensen aan de lijn krijgt die zeggen dat ze er niets kunnen aandoen en je online maar moet reageren) Alles behalve KLANTVRIENDELIJK. Het betreft FB ID 35983829, waar alle documenten steeds onder gestuurd zijn. Bijna 1 jaar nadien moest ik dan nog een document invullen terwijl jullie alle info al hadden. Dus nogmaals alles ingevuld op power of authority op 12 april 23 waar dan de vergoeding nadien zou volgen. Na een tijd vragen jullie dit nogmaals in te vullen in plaats van eindelijk onze vergoeding uit te betalen waar we recht op hebben en waar jullie alle nodige documenten en info al hadden verkregen. Ik ben zeer geduldig en braaf geweest maar dit gaat er echt over. Ik ben steeds blijven mailen en bellen maar jullie geven geen of zeer laat reactie. Ik verzoek hierbij om vergoeding van het verlies van mijn eigendom, geschat op een totaalbedrag van 6284 euro, naast de vergoeding van gemaakte kosten van in totaal 1560,65 euro = totaal 7844,65 euro. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Inge Van Kerckhoven

Bemiddeling door Testaankoop 11 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform