Terug

Totaal Verkeerd product geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. E.

Naar: FNAC BELGIUM

23/08/2024

Geachte, Op 24/07/2024 kocht ik een Reflexcamera Nikon D5300 + objectief 18-55 mm f/3,5-5,6 VR in uw online winkel en betaalde ik 422.56€. Ik ontving het pakket op 13/08/2024 (geleverd door Fedex) en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van Reflexcamera Nikon D5300 + objectief 18-55 mm f/3,5-5,6 VR een pen (voor tablet)! Vervolgens heb ik onmiddellijk telefonisch jullie klantendienst gecontacteerd, maar zij verwezen me door naar Time Owner, blijkbaar 1 van jullie zogenaamde verkopers. Wat volgde was een enorm frustrerende en totaal absurde communicatie. Hoewel het overduidelijk is dat de fout volledig bij jullie verkoper ligt die gewoon een verkeerd pakje heeft opgestuurd (naam en adres op de doos klopte, maar de doos was veel te klein voor een camera en het gewicht vermeld op het verzendetiket was 200 gram, deze Nikon camera met lens weegt uiteraard meer dan 200 gram....), blijven zij eisen dat ik een klacht indien bij de politie omdat ik "het pakje NIET ontvangen heb", en eisen ze ook nog een kopie van mijn ID. Vervolgens heb ik woensdag 20/08/2024 opnieuw de klantendienst van Fnac gecontacteerd, telefonisch. Na overleg met zijn verantwoordelijke vroeg jullie medewerker mij om toch een klacht in te dienen bij de politie en deze, samen met een kopie van mijn ID, rechtstreeks aan jullie te bezorgen ipv aan Time Owner. Daarna zouden jullie dit dan verder afhandelen en oplossen, en hoefde ik zelf geen contact meer op te nemen met Time Owner. Vervolgens heb ik jullie deze documenten rechtstreeks bezorgd. Het nut van deze documenten ontgaat mij echter volledig aangezien het hier gaat om een duidelijke interne fout van jullie verkoper Time Owner die een totaal verkeerde bestelling heeft bezorgd, en het niet om een verdwenen pakje gaat. De koerierdienst treft hier duidelijk geen enkele schuld. In mijn politieverslag heb ik dan ook bevestigd dat het gaat om de levering van een verkeerde bestelling verstuurd door Time Owner, en niet om een niet afgeleverd pakje (wat Time Owner blijkbaar wel graag had gewild)... . Gisteren ontving ik van jullie een document "verklaring op eer", dat ik moest aanvullen en ondertekenen, met de mededeling dat ik "geen bestelling heb ontvangen". Ik heb dit ondertekend teruggestuurd naar jullie, maar wel met aanvulling op het document dat er wel een pakje met het juiste trackingnr is geleverd, maar met de verkeerde inhoud! Vervolgens verwijzen jullie mij toch opnieuw door naar Time Owner, terwijl aan de telefoon was gezegd dat jullie di verder zouden opnemen en ik geen verder contact met Time Owner zou moeten opnemen! Ik verwacht dat dit nu eindelijk en zonder nog meer frustraties wordt opgelost en het betaalde bedrag wordt teruggestort. Met vriendelijke groet, Eve Elpers Bijlagen: * Foto's geleverd product * Verklaring op eer

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: E. E.

26/08/2024

u + * zoom:100% @font-face font-family:GilroyBold; font-weight:700 @font-face font-family:GilroyRegular; font-weight:400 @font-face font-family:GilroyLight; font-weight:400 @media screen and (min-width:451px) and (max-width:640px),screen and (min-device-width:451px) and (max-device-width:640px) .t_flnone float:none!important .t_w100p width:100%!important .t_flright float:right!important .t_w26p width:26%!important .t_flleft float:left!important .t_w118px width:118px!important .t_hauto height:auto!important .t_w74p width:74%!important .t_w90p width:90%!important .t_fz14px font-size:14px!important .t_pt20px padding-top:20px!important .t_pr25px padding-right:25px!important .t_pl25px padding-left:25px!important .t_pr45px padding-right:45px!important .t_pb20px padding-bottom:20px!important .t_pl45px padding-left:45px!important .t_lh24px line-height:24px!important .t_w57px width:57px!important .t_v display:block!important; font-size:inherit!important; max-height:none!important; max-width:none!important; overflow:visible!important .t_dnone display:none!important .t_gilroybold font-family:GilroyBold,Arial,Helvetica,sans-serif!important .t_gilroyregular font-family:GilroyRegular,Arial,Helvetica,sans-serif!important .t_roboto font-family:Roboto,Arial,Helvetica,sans-serif!important .t_roboto font-family:Roboto,Arial,Helvetica,sans-serif!important .t_gilroylight font-family:GilroyLight,Arial,Helvetica,sans-serif!important @media screen and (max-width:450px),screen and (max-device-width:450px) .m_flnone float:none!important .m_w100p width:100%!important .m_flright float:right!important .m_bgcf2f2f2 background-color:f2f2f2!important .m_w30p width:30%!important .m_flleft float:left!important .m_w93px width:93px!important .m_pt12px padding-top:12px!important .m_pb13px padding-bottom:13px!important .m_w70p width:70%!important .m_w95p width:95%!important .m_fz13px font-size:13px!important .m_pt20px padding-top:20px!important .m_pr20px padding-right:20px!important .m_pl20px padding-left:20px!important .m_lh18px line-height:18px!important .m_fz15px font-size:15px!important .m_pb20px padding-bottom:20px!important .m_w57px width:57px!important .m_v display:block!important; font-size:inherit!important; max-height:none!important; max-width:none!important; overflow:visible!important .m_dnone display:none!important .m_gilroybold font-family:GilroyBold,Arial,Helvetica,sans-serif!important .m_gilroyregular font-family:GilroyRegular,Arial,Helvetica,sans-serif!important .m_roboto font-family:Roboto,Arial,Helvetica,sans-serif!important .m_roboto font-family:Roboto,Arial,Helvetica,sans-serif!important .m_gilroylight font-family:GilroyLight,Arial,Helvetica,sans-serif!important @media (orientation:landscape) and (min-width:640px) .d_center float:none!important; margin:auto!important .d_left float:left!important .d_right float:right!important --. Raphael (Fnac) 26 aug 2024 12:01 CEST Beste Eve,Bedankt voor jouw mail.Wij bevestigen de ontvangst van uw ID kaart en uw ingevulde verklaring op eer. Enkel het document met attest van uw klacht bij de politie hebben wij niet kunnen openen.Wij sturen al deze documenten voor u door via bericht naar de verkoper.Ook al begrijpen wij uw situatie en hebben hier ook een vermoede dat het hier gaat om een fout bij het klaarmaken van uw bestelling door de verkoper moeten wij als platform neutraal blijven en alle mogelijkheid in hoofd houden.Wij volgen de standaard procédure in geval van een artikel die u niet ontvangen heeft.Wij bevestigen dat een incident voor uw bestelling sinds 22/08 nog open staat bij onze verantwoordelijke en deze nog voor u in discussie zijn met de verkoper en wij er alles voor doen zodat uw geval correct behandeld wordt en u terugbetaald kan worden door de verkoper.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,Raphael Klachten 23 aug 2024 12:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Charter voor persoonsgegevens [3LXPN6-MJKY6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform