Terug

totaal gebrek aan communicatie, slechte afwerking, verplichte betaling voorafgaande de werken,...

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: KWADRO

23/11/2024

-Vensters besteld -veel te laat geleverd -slecht geplaatst -gebroken schuifraam geplaatst -tocht onder vensters -vliegenramen niet toegekomen/geplaatst - verschillende mails geschreven, geen antwoord - verschillende keren naar toonzaal gegaan in Torhout: 'zou' opgevolgd worden - steeds tijdig alles betaald (moest ALLES betalen (- 5% dacht ik) VOOR ze aan de werken begonnen - afwerking laks gebeurd - nu regent het binnen: schade aan de vloer!

Berichten (1)

KWADRO

Naar: I. D.

25/11/2024

Beste, Wij bevestigen de goede ontvangst van uw melding. Wij nemen dit intern verder op en onze showroom zal contact met u opnemen. Mvg, KwadrO klantendienst Op 23 nov. 2024, om 21:45 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be.Onek waarom dit belangrijk is

Bemiddeling door Testaankoop 10 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform