Terug

Tot 3x toe niet nakomen van vooropgestelde leveringsdatum

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Elektro Lommelen

24/01/2023

Beste, we bestelden op 22 oktober 2022 bij (Elektro) Lommelen (Turnhoutsebaan 166, 2390 Oostmalle) een inductie kookplaat van het merk AEG. Bestelnummer 249842. Deze werd meteen door ons betaald via onze MasterCard. Verzendmethode: zou gratis zijn. Referentie van het bestelde product: IKE84471XB-AEG (Model: 949597229). Op 25/10/2022 kregen we van Lommelen een e-mail bevestiging voor de goede ontvangst van onze betaling. De vooropgestelde leveringsdatum werd intussen echter tot 3x toe opgeschoven. We kregen telkens wel een e-mail reactie maar dan pas na een vraag van onze kant. Het laatste bericht dateert van 10/12/2022 waarbij ze levering in week 49 in het jaar 2022 vermeldden. Tot op heden kregen we geen verdere reactie, laat staan een levering. Het model werd door ons specifiek verkozen omwille van zijn afmetingen (lengte, breedte en diepte) alsook zijn specifieke indeling. Het is belangrijk om de plaat op een correcte en veilige manier te kunnen inbouwen in ons keukenblad. We wensen via deze weg aan te dringen op levering en desnoods op terubetaling van het integrale bedrag > hetzij 597 €. Dit via terugstorting op onze Mastercard of desnoods via overschrijving naar een van onze rekeningen. Bedankt voor uw begrip en graag een snelle afhandeling nu. Beleefde groeten, Joël & Karin

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: K. V.

24/01/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiODA0MTgxMmItYWNmYi00YTk4LThjZDgtZmRlMDNlZTY4MDQwIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDU5MjIzNywiZXhwIjoxNjgyMzcxMjYxLjAyMzQ3M30.1pTpbbRtUVaJdyUoGRJ0GujtC6W_iv8yOs6QA0Hb8Dwandticket_id=14592237andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV24 Jan 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14592237Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14592237Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 24 Jan 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van KARIN VAN STEENLANDT Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01705452-95].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01705452-95. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: d43b6d08-a477-4a99-b2d4-0f3427f80460 Tot 3x toe niet nakomen van vooropgestelde leveringsdatum Naam van de klant KARIN VAN STEENLANDT Klantreferentie 249842 (= bestelnummer), Besteldatum: 22/10/2022: IKE84471XB-AEG Beschijving van... Ticket reference: 8041812b-acfb-4a98-8cd8-fde03ee68040

Elektro Lommelen

Naar: K. V.

06/02/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMzUxNDNlNjUtYjE2Mi00MGRjLTg0NTgtZGExNmE4MjYwZDFlIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDY2NDk0NywiZXhwIjoxNjgzMjc2MzEzLjY3NDQ0Mn0.CCUyClgUpFPNTkup6tQn9C-hvjad8aXLgSnO3qc8Wvcandticket_id=14664947andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV05 Feb 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14664947Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14664947Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 05 Feb 2023 [:test-aankoop.be] KARIN VAN STEENLANDT heeft de klacht naar onze advocaten verstuurdReferentie van de klacht: CPTBE01705452-95 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal eenvan de komende dagen contact met je opnemen. - alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs alsde klacht openbaar is. - je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klachtopenbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: d43b6d08-a477-4a99-b2d4-0f3427f80460 De klacht vanKARIN VAN STEENLANDT Tot 3x toe niet nakomen van vooropgestelde leveringsdatum Naam van de klant KARIN VAN STEENLANDT Klantreferentie 249842 (= bestelnummer), Besteldatum: 22/10/2022: IKE84471XB-AEG Beschijving van de klacht Beste, we bestelden op 22 oktober 2022 bij (Elektro) Lommelen(Turnhoutsebaan 166, 2390 Oostmalle) een inductie kookplaat van hetmerk AEG. Bestelnummer 249842. Deze werd meteen door ons betaald viaonze MasterCard.... Ticket reference: 35143e65-b162-40dc-8458-da16a8260d1e


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform