Terug

Topper 2 maand na betaling niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: EMMA Matelas

24/09/2023

Beste, Ik heb 2 maand geleden op 24 Juli bij jullie een topper besteld. Tot op heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb reeds meerdere malen hierover gemaild met jullie klantendienst en kreeg hier telkens een nieuwe leverdatum. Ondertussen zijn er al 3 nieuwe leverdata voorbij en nog steeds is de topper niet verzonden. Ik krijg ook geen gehoor meer op mijn mails. Betalen moest direct gebeuren helaas geld niet hetzelfde voor het afleveren van de producten. Graag zou ik dus hebben dat de topper direct wordt verzonden!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform