Terug

Toevoeging 2de mobiel abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. J.

Naar: Proximus

13/03/2025

Beste, gezien mijn man dit jaar met pensioen ging, en ik zijn gsm nr dan bij mijn Proximus Tuttimus wou bijvoegen, zei Proximus winkel, dat dit niet niet mogelijk was, want er stond al een GSM abo op. Maar, zei Proximus, ga over naar Flex S, en dan is een 2de GSM abo, maar 10€. inderdaad, ik zie op de site staan : "Multi-mobile voordeel. Geniet van een voordelige prijs van €10/maand vanaf het 2de mobiele abonnement in je pack ; Kies voor Flex. " Maar nu is dat geregeld, en zie ik op MY PROXIMUS het 2de abonnement aan 15€ staan. Zegt Proximus, dat je op de factuur de korting zal zien. Hoezo, korting? Waar het een vast voordeel is bij 2de GSM nr. En waarom zie ik dan op MY PROXIMUS gewoon 15€ staan zonder melding van korting of voordeel?

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. J.

17/03/2025

Beste, Onze standaardprijzen houden geen rekening met promo's, kortingen of tussenkomsten door derden. Zoals de klant klant kan lezen in haar bevestigingsbrief: Wat wij zien bij opmaak van een testfactuur voor de maand April, de korting wordt verrekend: Met vriendelijke groeten, Heidi Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-03-13-21.30.37.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ n leze Ref. [THREAD_ID:1921017063959]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform