Terug

Toestel wordt niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Telenet

20/08/2020

Beste, ik bestelde via jullie webshop een iPhone 11 op 31/07/2020. Dit op aanraden van jullie medewerker uit de Telenet shop te Aalst. Het zou zeker geen probleem zijn en het toestel zou binnen de 2 dagen geleverd worden. Dit werd bevestigd door jullie mail naar ons toe op 31/07/2020. We zijn nu 20 dagen verder en hebben nog niks ontvangen. Na meermaals contact opgenomen te hebben met jullie klantenservice hebben we nog steeds niks. Ze hebben ons ook al een formulier laten doorsturen dat we dit toestel moeten terugsturen mocht het toch nog geleverd worden. In de shop in Aalst verantwoording gaan vragen, daar wordt ik weggestuurd dat ze niks te maken hebben met de webshop. Net zijn het die mensen die mij aangeraden hebben om via de webshop te kopen, tot er problemen zijn durven ze hun verantwoordelijkheid niet nemen. Dus een dikke nul voor service. Kortom iedereen ontloopt zijn verantwoordelijkheid en het verrassing cadeau die ik besteld heb om te kunnen afgeven op 8/08/2020 is nog steeds niet aangekomen. Tot daar jullie service van leveren binnen 2 dagen. We zijn ook verhaal gaan halen bij PostNL en die sturen ons terug naar Telenet. Zo worden we van het kastje naar de muur gestuurd en hebben we nog steeds het toestel niet. Ons abonnement is wel aangepast en kunnen niet van alle diensten gebruik maken. We bestellen en betalen een toestel om te ontvangen. Als Telenet zijn zaken niet kan waarmaken hoeven ze geen valse beloftes te doen. Met excuses zijn we niks, oplossingen geven en snel behandelen, daar zouden jullie veel meer met scoren.Mvg. Marc V.P.

Berichten (4)

Telenet

Naar: M. V.

25/08/2020

Klantennummer: 1028790181 Beste , Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 25-08-2020 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --

M. V.

Naar: Telenet

25/08/2020

Beste Telenet,Op die manier maken jullie er zich gemakkelijk van af, jullie probleem afschuiven op de klant, dit is onverantwoord gedrag. Tuurlijk vinden jullie dit niet leuk dat dit via test aankoop gedaan wordt. Van mij mag jullie slechte service kenbaar gemaakt worden. iPhone is besteld op 31/07/20 en nog steeds niks ontvangen. Enkel een telefoon dat het moet uitgezocht worden, op de track & tracé van jullie leverancier staat al sedert 5/08/20 dat ze het aan het uitzoeken zijn. Dus al 20 dagen en ze zijn er nog niet aan uit, proficiat voor het amateurisme.Mvg.Marc Van Parys

M. V.

Naar: Telenet

26/08/2020

Beste Telenet,Op die manier maken jullie er zich gemakkelijk van af, jullie probleem afschuiven op de klant, dit is onverantwoord gedrag. Tuurlijk vinden jullie dit niet leuk dat dit via test aankoop gedaan wordt. Van mij mag jullie slechte service kenbaar gemaakt worden. iPhone is besteld op 31/07/20 en nog steeds niks ontvangen. Enkel een telefoon dat het moet uitgezocht worden, op de track & tracé van jullie leverancier staat al sedert 5/08/20 dat ze het aan het uitzoeken zijn. Dus al 20 dagen en ze zijn er nog niet aan uit, proficiat voor het amateurisme.Mvg.Marc Van Parys

Telenet

Naar: M. V.

01/09/2020

Klantennummer: 1028790181 Beste , Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 25-08-2020 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. JurgenTelenet Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform