Terug

Toestel werkt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Irobot

07/05/2025

Heb gisteren 6 mei mijn I Robot Roomba 405 geïnstalleerd thuis. Dit werkte goed doch moest ik al 3 updates doen. Bij de laatste update is mijn toestel blijven vasthangen. Ik kon ook via de app niets meer doen ... zelfs niet meer herstarten. Dit doorgegeven via mail doch daar geen antwoord op gekregen. dan maar gebeld naar de klantendienst en zijn hebben mij een mail gestuurd dat het een bug is en dat ik de batterij handmatig moet verwijderen door de onderplaat af te schroeven. Dit kan echter niet bij een nieuw product vind ik persoonlijk. Heb vanalles foto's getrokken. Ook mijn telefonisch contact met de klantendienst was ineens onderbroken omdat ik vond dat dit niet kon met een nieuw product die ook niet zo goedkoop is.

Bemiddeling door Testaankoop 21 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform