Terug

Toestel werkt niet !!!!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. J.

Naar: Irobot

06/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 21 augustus 2024], [kochten wij Irobot Roomba J7+ bestelnummer EU00406101 FACTUURNR :DOC-001982251] Ik stel echter vast dat echter van de dag levering heeft dit toestel nooit naar behoren gewerkt. Dit heeft geleid tot onmiddellijk klacht ingediend dat het toestel niet werkte : keert nooit naar zijn station terug, kan zelf het lokaar waar het staat (slaapkamer) voltooien. Allerhande uitleg werd gegeven maar Nooit tot een resultaat. Na voortdurend telefoneren en mailen werd op 25 november beslist dat we het toestel mochten terugsturen en dat het zou worden vervangen. Dit gebeurde dan ook en werd het opgezonden naar iRobot Nederland Europalaan 89 S Hertogenbosch. Echter van zodra het toestel daar toekwam kreeg ik een mail dat het hersteld was, en opnieuw naar ons opgestuurd. Hetzelfde toestel is dan ook onveranderd teruggekeerd !!! Met als resultaat dat het nog steeds niet werkt !!! Opnieuw hebben wij gebeld met Nederland en gemaild. opnieuw werd beloofd om het te vervangen en ons een terugstuur ticket te bezorgen. Echter tot heden mocht ik géén retourlabel ontvangen!!! Enkel steeds de vraag wenst u nog hulp ? En dat de bestelling met een ander Email adres gebeurde, hierop heb ik reeds meerdere keren geantwoord !!! Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind deze maand om een oplossing : vervanging of terugbetaling Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Bemiddeling door Testaankoop 05 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform