Terug

toestel niet geretourneerd na herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

R. V.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

18/05/2025

op 10/2 bestelden wij bij Rowenta.be een dweilrobot X-plorer Serie 240+ AI. ter waarde van 512.10€. Het toestel werd op 11/2 geleverd vanuit NL maar gaf het al bij de opstart snel op. Na kontaktname gaf de helpdesk ons de raad om, op eigen kosten, het toestel op te sturen naar BP Electro in Ransart. Op 12/3 vroegen wij waar het toestel bleef. Op 26/3 kregen we als antwoord dat het toestel was opgestuurd maar niet afgehaald omdat de transporteur ons niet had verwittigd. Het toestel werd terug naar Ransart gestuurd. Inmiddels werden er al verschillende mails heen en weer gestuurd naar Rowenta maar een duidelijk antwoord krijgen we nog steeds niet en we worden duidelijk aan het lijntje gehouden. het toestel is nog steeds niet terug!

Berichten (1)

Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

Naar: R. V.

19/05/2025

BELANGRIJK: Indien U wenst te antwoorden, gelieve deze email te gebruiken, zonder het onderwerp aan te passen Referentie dossier:12703586 Geachte, U neemt contact met ons op over de reparatie van uw product. Om u te kunnen helpen, hebben wij de volgende informatie nodig: De voor-en achternaam die op uw pakket vermeld is:: Uw telefoonnummer : De datum waarop het product is verzonden of afgegeven: Het referentienummer van het product: Wij nodigen u uit om ons een kopie van het bewijs van verzending of levering van uw product te sturen. Hebt u nog vragen? Bel onze klantenservice op 071-825260 tussen 9.00 en 18.00 uur op werkdagen. We hopen dat we u voldoende informatie hebben gegeven en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Juliana Consumentendienst Vindt onze actualiteit op of op sociale media --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 18/05/2025 15:15 Aan: contact-be@groupeseb.com Onderwerp: toestel niet geretourneerd na herstelling toestel niet geretourneerd na herstelling ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ thread::ZoYn49DQdI-vHyg_T_cnvgM::

Bemiddeling door Testaankoop 29 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform