BELANGRIJK: Indien U wenst te antwoorden, gelieve deze email te gebruiken, zonder het onderwerp aan te passen
Referentie dossier:12703586
Geachte,
U neemt contact met ons op over de reparatie van uw product.
Om u te kunnen helpen, hebben wij de volgende informatie nodig:
De voor-en achternaam die op uw pakket vermeld is::
Uw telefoonnummer :
De datum waarop het product is verzonden of afgegeven:
Het referentienummer van het product:
Wij nodigen u uit om ons een kopie van het bewijs van verzending of levering van uw product te sturen.
Hebt u nog vragen? Bel onze klantenservice op 071-825260 tussen 9.00 en 18.00 uur op werkdagen.
We hopen dat we u voldoende informatie hebben gegeven en wensen u een fijne dag.
Met vriendelijke groeten,
Juliana
Consumentendienst
Vindt onze actualiteit op of op sociale media
--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------
Van: [klachten@test-aankoop.be]
Verzonden: 18/05/2025 15:15
Aan: contact-be@groupeseb.com
Onderwerp: toestel niet geretourneerd na herstelling
toestel niet geretourneerd na herstelling
thread::ZoYn49DQdI-vHyg_T_cnvgM::