Terug

Toestel niet geleverd - actie misgelopen - geen compensatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Elektro Loeters N.V.

25/01/2023

Beste, wij bestelden een droogkast en wasmachine bij Electro Loeters tijdens de Black Friday actie. De AEG T8DEC95S & de AEG L8FEE104S. We kozen specifiek toestellen die op voorraad waren omdat we ze meteen nodig hadden. Daarbij hoorde er bij de droogkast en wasmachine respectievelijk een bon van 50€ & 75€ voor ici Paris xl. De toestellen dienden wel voor 15 januari geregistreerd te worden. De dag van Levering, 14 december, werd enkel onze droogkast geleverd zonder enige verdere uitleg... We belden zelf naar Loeters en kregen te horen dat het toestel toch niet op voorraad was. We zouden moeten wachten tot 5 januari. Op 5 januari nam ik contact op en kreeg te horen dat het niet duidelijk was wanneer AEG het toestel zou leveren. Daarop konden we eventueel ons geld terug krijgen of kiezen voor het toestel L8FEC96SV maar tegen een meerprijs van 100€ (dwz €779 ipv 679€). We gingen niet akkoord met de meerprijs en vroegen om het toestel aan de prijs te leveren die we betaalden voor het andere toestel alsook een compensatie voor de promo met bon van 75€ die we nu mislopen. Na meermaals contact op te nemen werden door Loeters 2 andere toestellen voorgesteld van andere merken (Siemens, Bosch) maar we willen uiteraard graag in dezelfde reeks van de AEG 8000 serie blijven omdat we hier ook onze droogkast van kochten. Daarnaast kochten we bij Loeters enkele weken eerder ook reeds onze dampkap, koelkast & vaatwasser... We hadden dus wel een tegemoetkoming verwacht maar deze blijft uit.

Berichten (2)

Elektro Loeters N.V.

Naar: M. C.

25/01/2023

besteWij betalen de klant terug.dank UMet vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op wo 25 jan. 2023 om 17:16 schreef

M. C.

Naar: Elektro Loeters N.V.

25/01/2023

Beste,gelieve dan 754€ terug te betalen en niet 679€. Of eventueel een waardebon van 75€ of iets gelijkwaardigs. De klacht gaat over het feit dat we door de foutieve aanduiding op de website (leverbaar uit voorraad) niet enkel reeds 1,5 maand zonder toestel zitten maar dat we nu ook de speciale actie die hierbij hoorde mislopen. Jullie maakten reclame voor deze actie op de website en dit trok ons over de streep om onze toestellen bij jullie aan te kopen. Wij hebben reeds een droogkast uit dezelfde reeks die we nu niet meer kunnen terugsturen omdat deze al werd uitgepakt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform