Beste, wij bestelden een droogkast en wasmachine bij Electro Loeters tijdens de Black Friday actie. De AEG T8DEC95S & de AEG L8FEE104S. We kozen specifiek toestellen die op voorraad waren omdat we ze meteen nodig hadden. Daarbij hoorde er bij de droogkast en wasmachine respectievelijk een bon van 50€ & 75€ voor ici Paris xl. De toestellen dienden wel voor 15 januari geregistreerd te worden. De dag van Levering, 14 december, werd enkel onze droogkast geleverd zonder enige verdere uitleg... We belden zelf naar Loeters en kregen te horen dat het toestel toch niet op voorraad was. We zouden moeten wachten tot 5 januari. Op 5 januari nam ik contact op en kreeg te horen dat het niet duidelijk was wanneer AEG het toestel zou leveren. Daarop konden we eventueel ons geld terug krijgen of kiezen voor het toestel L8FEC96SV maar tegen een meerprijs van 100€ (dwz €779 ipv 679€). We gingen niet akkoord met de meerprijs en vroegen om het toestel aan de prijs te leveren die we betaalden voor het andere toestel alsook een compensatie voor de promo met bon van 75€ die we nu mislopen. Na meermaals contact op te nemen werden door Loeters 2 andere toestellen voorgesteld van andere merken (Siemens, Bosch) maar we willen uiteraard graag in dezelfde reeks van de AEG 8000 serie blijven omdat we hier ook onze droogkast van kochten. Daarnaast kochten we bij Loeters enkele weken eerder ook reeds onze dampkap, koelkast & vaatwasser... We hadden dus wel een tegemoetkoming verwacht maar deze blijft uit.