Beste, Ik betselde on 5 september Ninja Foodi toestel met extra garantie, tot vaarde 279,99 eur. Vanden Borre stuurde me een tracking-e-mail dat de levering de volgende werkdag, 7 september, zal plaatsvinden, maar dit is niet gebeurd. Ik belde hun contactnummer op 9 september, ze zeiden dat ik een e-mail moest sturen naar het e-mailadres van de webshop, wat ik deed. Ik belde de volgende dag (02 3340000), ze vertelden me dat de levering op vrijdag 11 september of de daaropvolgende maandag moest plaatsvinden. Vrijdag stuurde bPost me een e-mail dat ze de bestelling van Vanden Borre nog steeds niet hadden ontvangen. Dus op zaterdag schreef ik de klacht naar het speciale e-mailadres voor consumenten van Vanden Borre. Nooit heb ik iets gehoord van Vanden Borre. Mijn man belde ze op maandag 15 september, ze zeiden dat ze de webshop zouden informeren en dat ik een e-mail zou krijgen. Ik heb geen e-mail ontvangen. Dus Vanden Boree houdt mijn geld en heeft de bestelling nog steeds niet verzonden, en de communicatie met hun klanten is gewoon verschrikkelijk. Ik zou willen dat ze me het geld teruggeven of de bestelling zo snel mogelijk verzenden, maar in ieder geval om contact met me op te nemen. Ik zal nooit iets terugkopen bij Vanden Borre. Bedankt voor uw hulp bij het oplossen van dit probleem.Met vriendelijke groeten. Magdalena Pacholska