Terug

Toestel niet geleverd 10 dagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: VANDEN BORRE

16/09/2020

Beste, Ik betselde on 5 september Ninja Foodi toestel met extra garantie, tot vaarde 279,99 eur. Vanden Borre stuurde me een tracking-e-mail dat de levering de volgende werkdag, 7 september, zal plaatsvinden, maar dit is niet gebeurd. Ik belde hun contactnummer op 9 september, ze zeiden dat ik een e-mail moest sturen naar het e-mailadres van de webshop, wat ik deed. Ik belde de volgende dag (02 3340000), ze vertelden me dat de levering op vrijdag 11 september of de daaropvolgende maandag moest plaatsvinden. Vrijdag stuurde bPost me een e-mail dat ze de bestelling van Vanden Borre nog steeds niet hadden ontvangen. Dus op zaterdag schreef ik de klacht naar het speciale e-mailadres voor consumenten van Vanden Borre. Nooit heb ik iets gehoord van Vanden Borre. Mijn man belde ze op maandag 15 september, ze zeiden dat ze de webshop zouden informeren en dat ik een e-mail zou krijgen. Ik heb geen e-mail ontvangen. Dus Vanden Boree houdt mijn geld en heeft de bestelling nog steeds niet verzonden, en de communicatie met hun klanten is gewoon verschrikkelijk. Ik zou willen dat ze me het geld teruggeven of de bestelling zo snel mogelijk verzenden, maar in ieder geval om contact met me op te nemen. Ik zal nooit iets terugkopen bij Vanden Borre. Bedankt voor uw hulp bij het oplossen van dit probleem.Met vriendelijke groeten. Magdalena Pacholska

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: M. P.

18/09/2020

Beste,We hebben je mail goed ontvangen.Het spijt ons te vernemen dat je nog steeds wacht op de levering van jouw toestel.Als je jouw bestelling wenst te annuleren, kan dit zeker.Als je ons hiervoor akkoord geef, doen wij het nodige voor de annulatie van jouw bestelling en de terugbetaling hiervan.Met vriendelijke groeten,ShanaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

VANDEN BORRE

Naar: M. P.

18/09/2020

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

M. P.

Naar: VANDEN BORRE

05/10/2020

Geachte Vanden Borre,Bedankt voor het opvolgen van deze klacht. Na bijkomende e-mails en telefoontjes stuurde de webshop van Vanden Borre mij namelijk een nieuwe levering en vroeg mij om de verklaring op erewoord zodat uw bedrijf de opheldering kon vragen van Bpost. Ik was hier al mee bezig toen ik precies een week geleden de EERSTE levering ontving. Dus ik had te maken met het retourneren van het eerste pakket (het pakket dat op 7 september was gepland) naar een van uw winkels. Eindelijk, afgelopen zaterdag is de saga afgelopen. Ik hoop. Deze klacht kan worden gesloten. Met vriendelijke groeten.

VANDEN BORRE

Naar: M. P.

06/10/2020

CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.Beste,Fijn om te lezen dat het voor jou in orde is gekomen.Met jouw akkoord, sluiten we jouw dossier af.Ik wens je veel succes met jouw toestel en wens je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,ShanaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform