Beste, wij bestelden via de website van telenet een gsm toestel. Tijdens de bestelling hebben wij het lever adres correct vermeld. Doch werd deze geleverd op een foutief adres. Deze bestelling moest worden afgetekend en dat werd ook gedaan, maar dan wel niet door ons. Op het adres van levering krijgen wij te horen dat zij niets hebben ontvangen. Telenet ging dit onderzoeken eenmaal is dit dossier door hun zomaar afgesloten zonder enige uitleg. Na terug contact op te nemen laten zij niets meer weten. Volgens hun zou er na onderzoek een terugbetaling worden gestort, tot hiertoe hebben wij nog niets ontvangen of gehoord van hun. Als wij zelf vragen hoe ver ze staan vangen wij bot, we hebben nog geen feedback van de achterliggende dienst de bestelling werd geplaatst eind Juni ondertussen zijn we bijna september. Het gaat ook niet over een klein bedrag dus wij wensen een dringende oplossing. Alsook er waren vele promoties op het ogenblik van de bestelling zijnde : een gratis samsungtablet en €200 cashback van samsung. Dit zullen wij alvast ook al verloren zijn.