Terug

Toestel niet aangekomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Telenet

27/08/2023

Beste, wij bestelden via de website van telenet een gsm toestel. Tijdens de bestelling hebben wij het lever adres correct vermeld. Doch werd deze geleverd op een foutief adres. Deze bestelling moest worden afgetekend en dat werd ook gedaan, maar dan wel niet door ons. Op het adres van levering krijgen wij te horen dat zij niets hebben ontvangen. Telenet ging dit onderzoeken eenmaal is dit dossier door hun zomaar afgesloten zonder enige uitleg. Na terug contact op te nemen laten zij niets meer weten. Volgens hun zou er na onderzoek een terugbetaling worden gestort, tot hiertoe hebben wij nog niets ontvangen of gehoord van hun. Als wij zelf vragen hoe ver ze staan vangen wij bot, we hebben nog geen feedback van de achterliggende dienst de bestelling werd geplaatst eind Juni ondertussen zijn we bijna september. Het gaat ook niet over een klein bedrag dus wij wensen een dringende oplossing. Alsook er waren vele promoties op het ogenblik van de bestelling zijnde : een gratis samsungtablet en €200 cashback van samsung. Dit zullen wij alvast ook al verloren zijn.

Berichten (2)

Telenet

Naar: N. B.

28/08/2023

Klantennummer: 962963557 Beste, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en komen snel bij u terug. Met vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact

Telenet

Naar: N. B.

28/08/2023

Klantennummer: 962963557 Beste, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en komen snel bij u terug. Met vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform