Terug

Toestel medion teruggestuurd binnen garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: MEDION

05/09/2023

Beste,Ik bestelde via bol.com een microgolfoven van medion, bestelnummer 1364668794. Binnen het jaar was dit toestel helaas al stuk. Na meerdere malen gebeld te hebben met de klantendienst hebben we uiteindelijk een retourlabel gekregen. We hebben het toestel verpakt in een verhuisdoos maar het precies in paste en de door dichtgeplakt met ductape zodat deze zeker niet zou openscheuren tijdens transport. Na twee weken kregen we van medion een brief dat het toestel erbarmelijk was verpakt waardoor het beschadigd is tijdens transport en het daardoor niet meer binnen garantie valt en we een herstelkost moesten betalen van €52 terwijl het toestel maar €65 heeft gekost. De klantenservice lachte ons gewoon uit nadien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform