Geachte Dames/Heren.Ik kocht op 9 september 2017 een hakselaar bij ALDI in de Mokstraat 330 te 9032 Wondelgem met 3 jaar garantie ter waarde van 129 €, komende van de firma Garden Feelings.Einde december 2017 begon het toestel te haperen en een week later startte het niet meer. Vermoedelijk was het veiligheidscontact tussen de opvangbak en het toestel stuk of sloot niet meer. Herhaalde pogingen om het toestel aan de praat te krijgen bleven zonder gevolg.Ik bracht het toestel in zijn originele verpakking terug zoals gebruikelijk, naar de winkel waar ik het kocht, namelijk ALDI te Wondelgem. Daar werd het geweigerd en diende ik naar het nummer 078 151085 te bellen. Het toestel werd door GLS bij mijn thuis opgehaald.Nu krijg ik een berichtje van “EINHELL” dat het toestel werkt en er twee opties waren voor mijn toestel- Ofwel betaal ik 125.78 € kosten voor de terugzending- Ofwel wordt het toestel bij hen kosteloos vernietigd. (sic)De contacten met de ALDI verantwoordelijke en ENHELL bleven zonder antwoord.Noch bij de aankoop, noch in de verkoopsvoorwaarden van ALDI is er sprake van verzendingskosten bij garantie. Meer nog, de VZW “ombudsman voor de handel” stelt dat de verzendingskosten steeds ten laste zijn van de handelaar.Mijn woord hun tegen woord maar wel kostenbesparend voor ENHELL, kosten die duidelijk onverantwoord buitensporig zijn. 125.78 € ??? Zo iets ruikt naar oplichting!!!!