Terug

TOESTEL IS VERLOREN GEGAAN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. G.

Naar: bol.com

09/08/2023

TOESTEL BINNEN GARANTIE STUK OP 20/01/23. €554.OPGEHAALD DOOR LET ME REPAIRLET ME REPAIR HERSTELDE HETZIJ VERZONDEN HET OP 17/4/23 NAAR BOL.COMNU MEER DAN 6 MAANDEN LATER NOG STEEDS GEEN TV!TALLOZE TELEFOONS EN MAILVERKEER WIE NEEMT VERANTWOORDELIJKHEID??LAATSTE BERICHT VOORSTEL VAN BOL.COM: CADEAUBON VAN €370.Dat kan ik niet aanvaarden! Ik heb alle mailverkeer tussen Bol.com, Let me repair en Samsung bewaard

Berichten (2)

bol.com

Naar: V. G.

09/08/2023

Goedemorgen Vera,Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

bol.com

Naar: V. G.

09/08/2023

Goedemorgen Vera,Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform