Terug

Toestel gestuurd voor screenprotector, 8 dagen weg en zonder toestemming onnodige herstellingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

A. A.

Naar: Dynafix

28/08/2024

Ik stuurde via Samsung mijn Galaxy Fold 6 naar Dynafix. Allereerst werd mijn toestel toen het opgehaald werd los in een doos geworpen. Samsung zegt dat een herstelling 3 dagen duurt en ik had enkel een inner screen protector nodig dus liet ik het oplaten. Nu is het al ruim 8 dagen dat er staat dat men wacht op onderdelen "tape". Vanaf 28 augustus na contact op te nemen met samsung staat er nu ook dat men wacht op onderdelen Display en batterij. Er was helemaal geen probleem met mijn toestel of met het batterij of display. IK HAD ENKEL EEN NIEUWE INNER SCREEN PROTECTOR NODIG. Samsung raad aan om niet te werken met het toestel zonder inner screen protector en dit was los gekomen. Dit is maximum 20 minuten werk. Er werd me bovendien nooit toestemming gevraagd om deze onnodige herstellingen uit te voeren!

Berichten (2)

A. A.

Naar: Dynafix

28/08/2024

Het bedrijf is bovendien nergens bereikbaar. Niet via facebook messages en ook niet via mail of telefoon.

Dynafix

Naar: A. A.

02/09/2024

Beste Test aankoop,Dank voor uw e-mail.Tot onze spijt werkt de link/ knop niet om te antwoorden.Kunt u ons het rma-nummer doorgeven a.u.b.?De klant kan ons altijd mailen questions.be@dynafix.com of bellen op 011-960905 (ma t/m vr 9-12u en 14-17u)Met vriendelijke groet,Han Customer Care CenterVan: klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 28 augustus 2024 13:30Aan: questions.be@dynafix.comOnderwerp: [BULK] Nieuw bericht van AMIR A‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform