Terug

Toestel defect / herstelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

D. W.

Naar: KREFEL

15/10/2025

Best Wij kopen 28/7 een nieuwe tv via krefel 29/7 ontvangen wij de Philips tvTV 55" PHILIPS 55PUS8000/12. Na enkele dagen merken wij een probleem op. Het beeld is heel mooi, maar na enkele minuten een fractie van een seconde een hapering/storing in het beeld, daarna enkele minuten goed beeld en dan opnieuw die kleine storing. Dat zo herhalende iedere keer.We melden dit aan Krefel, zij gaven eerst als antwoord dat het aan onze kabels ligt. Klopt niet, want het komt voor via gewoon tv kijken, netflix kijken, switch spelen en zelfs in het menu van Philips waar je geen kabel voor nodig hebt 2/8 komen ze dit toestel ruilen met een nieuw toestel, s avonds merken opnieuw hetzelfde probleem op Op 28/8 komt iemand van CE repair om te herstellen, nieuw moederbord geïnstalleerd S avonds opnieuw hetzelfde probleem... Op 4/9 komen ze opnieuw herstellen,  blijkt dat ze gewoon tv komen halen om testen te doen We zijn nu 15/10 en wij zitten nog altijd zonder onze werkende nieuwe Philips tv... Uit mailberichten blijkt dat ze onderdelen nodig hebben dus bewijs dat er effectief iets scheelt aan dit apparaat. Vraag naar Krefel om een kredietnota te sturen, wordt geweigerd. Waarom? Ik word telkens aan het lijntje gehouden... In de verkoopswaarden staat : " Alleen indien de herstelling of vervanging buitensporig of onmogelijk zou blijken of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft de klant het recht om een prijsvermindering of het recht om de ontbinding van de koopovereenkomst te eisen" Vanaf wanneer is een herstelling buitensporig? Wij zitten al meer dan 2 maand zonder een deftige tv, nu al meer dan een maand dat de tv weggehaald is. We krijgen zelfs geen vervanging


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform