Beste , ik bestelde op 29 juli 2018 een Bosch athlet Pro animal bij Bol.com.Deze is sinds begin juli 2020 beginnen gebreken vertonen, we kunnen nog maximum 5min stofzuigen en hij valt uit. Wij hebben dit laten weten aan Bol.com laten weten op 27 juli. Dit dus binnen de garantie. We zijn hier nu een maand mee bezig en hebben nog steeds geen oplossing.Er zijn ons al verschillende antwoorden gegeven. We gingen ons geld terug krijgen, we gingen een nieuw apparaat krijgen, ze gingen het repareren. Ook werd ons gezegd dat ze het gingen repareren maar dat wij het moesten betalen. Het laatste antwoord was dat ze het niet meer voor ons gingen herstellen. Ze zeggen dat de garantie van de accu ( hier ligt blijkbaar het probleem) maar 6 maanden is. Dit stond NERGENS vermeld via de website van Bol.com. Er stond enkel 2 jaar garantie en we hebben dit tijdig laten weten voor de garantie was verlopen. Ze hebben nu al meer als een maand het toestel in hun bezit en er is nog steeds niets gebeurd. We moeten telkens wachten en wachten. We zijn het beu. We hebben alles tijdig laten weten en op de correcte manier gedaan. We willen gewoon een stofzuiger die werkt of ons geld terug. Zij weigeren ons te helpen omdat we volgens hun maar 6 maanden recht hadden op garantieKunnen je aub helpen? We weten niet meer wat doen.