Terug

Toestel defect binnen garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: bol.com

27/08/2020

Beste , ik bestelde op 29 juli 2018 een Bosch athlet Pro animal bij Bol.com.Deze is sinds begin juli 2020 beginnen gebreken vertonen, we kunnen nog maximum 5min stofzuigen en hij valt uit. Wij hebben dit laten weten aan Bol.com laten weten op 27 juli. Dit dus binnen de garantie. We zijn hier nu een maand mee bezig en hebben nog steeds geen oplossing.Er zijn ons al verschillende antwoorden gegeven. We gingen ons geld terug krijgen, we gingen een nieuw apparaat krijgen, ze gingen het repareren. Ook werd ons gezegd dat ze het gingen repareren maar dat wij het moesten betalen. Het laatste antwoord was dat ze het niet meer voor ons gingen herstellen. Ze zeggen dat de garantie van de accu ( hier ligt blijkbaar het probleem) maar 6 maanden is. Dit stond NERGENS vermeld via de website van Bol.com. Er stond enkel 2 jaar garantie en we hebben dit tijdig laten weten voor de garantie was verlopen. Ze hebben nu al meer als een maand het toestel in hun bezit en er is nog steeds niets gebeurd. We moeten telkens wachten en wachten. We zijn het beu. We hebben alles tijdig laten weten en op de correcte manier gedaan. We willen gewoon een stofzuiger die werkt of ons geld terug. Zij weigeren ons te helpen omdat we volgens hun maar 6 maanden recht hadden op garantieKunnen je aub helpen? We weten niet meer wat doen.

Berichten (3)

bol.com

Naar: I. V.

28/08/2020

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je bericht! Hoe het er naar uitziet klopt het inderdaad dat het artikel buiten de garantie valt. Mocht ze willen dat we het artikel repareren dan is het ook op eigen kost. Misschien is het handig om een bestelnummer door te geven. Zodat ik het even met je mee kan kijken.Met vriendelijke groet,Ouissalbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - Toestel defect binnen garantie - (CPTBE01022620-46) Date: 27 augustus 2020, 12:14 [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

I. V.

Naar: bol.com

28/08/2020

Beste Waar stond ergens bij jullie vermeld dat de garantie op de accu maar 6 maanden was? Of nemen jullie gewoon een periode wat voor jullie het beste uitkomt? We hebben al meerdere keren contact gehad met bol en met xxldeals en jij hebt duidelijk geen idee wat er gebeurd is. Heb je dat niet nagekeken wat er precies aan de hand is? Er stond op jullie website enkel vermeld dat er 2 jaar garantie was en we waren op tijd met het melden van het defects. We verwachten een oplossing.

bol.com

Naar: I. V.

07/09/2020

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je bericht! Ik zou graag willen meekijken en meedenken met u zodat het probleem opgelost word. Alleen het factuurnummer wat vermeld staat (484914320016) klopt niet. Zou je ons een bestelnummer kunnen geven zodat wij het verder voor u kunnen bekijken. Anders raad ik u aan om even telefonisch contact met ons op te nemen.Ismahanbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: HERINNERING - Klacht: Toestel defect binnen garantie - (CPTBE01022620-46) Date: 7 september 2020, 19:48 [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform